Lastenhoitoapua SEINÄJOKI

Vierailija

Hei !

Elikkäs olen nyt 16-vuotias luotettava ja vastuuntuntoinen lähihoitajaopiskelija Seinäjoelta. Lapsista on kokemusta paljon ja olen tässä melkeempä vuoden verran työskennellyt perheissä eri-ikäisten lasten parissa hoitajana. Lisäksi olen suorittanut työssäoppimisjakson päiväkodissa, joten sieltäkin kokemusta tullut lisää.

Kokemusta löytyy sekä tuttavien lapsista, pikkusiskosta, että ihan vieraankin lasten hoidosta alle yksi-vuotiaasta ihan ala-aste ikäisiin asti ja melkeempä kaikesta siltä väliltä

En vierasta ruuanlaittoa tai siivoustakaan ja myös mm. ensiapukortti minulta löytyy.

Työskennellä voin melkeimpä koko kesän (paria viikkoa lukuunottamatta) ja myöskin satunnaisesti jo nyt iltapäivisin sekä viikonloppuisin. Hoitokeikkoja olen tehnyt tässä viime vuoden aikana illan ja yön yli kestävistä ihan normaali päivähoitoon asti. Yritän aina parhaani mukaan olla joustava ja saada asiat soviteltua.

Asun siis Seinäjoella, aika lähellä keskustaa

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä

Jossu95_@hotmail.com (annan sinulle sitä kautta toisen spostin jota seuraan aktiivisemmin)

Tai suoraan puhelimitse, helpoten saa kiinni tekstiviestillä numerosta 050-5716348

Yhteydenottoasi odottaen;

Johanna

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat