Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa teenkö mielestänne väärin?

Vierailija

Olen ollut kotiäitinä seitsemän vuotta. Etätöitä hieman sivussa, mutta lapset ovat olleet kotihoidossa. Nyt kuopus on 5-vuotias ja haluaisin palata työelämään.

Ongelma on vain se, että pääsisin aloittamaan työt mahdollisesti vasta ensi syksynä. Aluksi tilanne näytti siltä, että aloittaisin vuoden alusta ja hain tytölle hoitopaikkaa. Paikka saatiin lähipäiväkodista 500m päästä missä isosisaruskin on. Jos en ota paikkaa nyt vastaan, tyttö ei saa sitä syksyllä, ei näin ollen ehkä pääse esikouluun ja kouluun hyvin suosittuun lähipk/kouluun..

Tuntuu typerältä ajatus että tyttö on joka pv 4h hoidossa ja minä kotona. Toisaalta tyttö kaipaisi ryhmätoimintaa (harrastuksia ja kavereita kyllä on.... ) ja näin varmistuisi paikka lähikoulussa.

En tiedä mitä tekisin. Olenko lusmu äiti jos olen kotona ja lapsi hoidossa???

Kommentit (4)

Vierailija

päiväkotiin! Tuon ikäinen nauttii siitä jo ihan varmasti.

Meillä 4.5v tyttö ja haluaisi olla paljon enemmän siellä päiväkodissa. Nauttii ihan hirveesti. Käy siis vain kolmena päivänä muutaman tunnin. En ole paikkaa hältä irti sanonut kun sinne itse niin innossaan menee. Melkein päivittäin kysyy et millon saa alkaa käymään joka päivä ja voinko alottaa koulun aikaisemmin...

Uusimmat

Suosituimmat