toiveena raskaus

Vierailija

nyt haluaisin OIKEASTI vastauksia niiltä jotka vasta asiasta tietävät jotain kokemuksella! Eli ongelma on seuraava:

oon nyt 30v ja lasta ollaan toivottu vuoden verran. Kerran kuussa olen pettynyt ja jatkanut kuitenkin toiveen elättämistä. Epäsäännöllisiin menkkoihin sain Terolutit ja ne on auttanut siihen mihin pitikin, ainakin toistaiseksi. Edellisessä kierossa tunsin todella teräviä vihlaisevia kipuja muutaman kerran ja mielestäni haistoin todella herkästi erittäin kummallisia asioita! Mietin joko olis tärpännyt mutta ei, menkat tuli päivälleen niinkuin pitikin. Nyt seuraavien menkkojen pitäisi alkaa 5päivän päästä mutta tein malttamattomana aamulla testin. Negaahan se näytti vaikka oireita olen löytävinäni. Rinnat on arat, vatsa turvonnut eli housut kiristää, heikko olo yllättää ihan puskasta ja kamalinta on ripuli joka on vaivannut ilman vatsataudin muita oireita 3päivää! Syön aina säännöllisesti mutta nyt pahaan oloon auttaa vain lisäruokailu! Väsymys on SUURTA! Voiko testi vielä muuttua plussaksi?! Voiko oireet siis olla oikeasti näin varhaisessa vaiheessa? Jos olisin raskautunut edellisestä kierrosta niin senhän pitäisi näkyä jo testissä mutta voiko oireita ilmetä n.2viikkoa hedelmöittymisestä!? Edelliset menkat tuli mutta kun nekin voi tulla vielä vaikka raskaana olenkin, ilmeisesti Teroluttien takia vielä varmemmin.

Auttakaa, en malta odottaa enää että saisin sen plussan testiin. Olen väsynyt pettymään!

Kommentit (1)

Vierailija

4000 IU/day (100µg/vrk( is recommended for pregnant women as safe and effective in producing a 50% reduction in many comorbidities of pregnancy such as preeclampsia and preterm labor. These results are from a randomized clinical trial done by Dr. Carol Wagner and Dr. Bruce Hollis of the Medical University of South Carolina. Dr. Wagner is interviewed here about that trial.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hPm1U9ZZra0

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat