Tarvitseeko perheenne lastenhoitajaa kesäksi?

Vierailija

Tarvitseeko perheenne lastenhoitajaa kesäksi? Haluatteko lapsillenne iloista, aktiivista tekemistä ja vähemmän ruutuaikaa?

Olen 21-vuotias, aurinkoinen tamperelainen liikunta-alan opiskelija. Etsin lastenhoitotyötä kesäksi 2012 Tampereen seudulta. Olen valmis työskentelemään kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin, kokopäiväisesti.

Minulla on runsaasti kokemusta lastenhoidosta ja ohjauksesta. Olen hoitanut vuosien ajan naapurien ja tuttavien lapsia ikähaarukalla 9 kk - 11 v. Olen lisäksi toiminut Nuoren Suomen liikuntaleikkikoulun ohjaajana 3-4-vuotiaiden ryhmässä sekä ohjannut 4-6-vuotiaille tytöille musiikkiliikuntakoulua.

Tällä hetkellä suoritan lasten ja nuorten liikunnanohjauksen työssäoppimisjaksoa, jossa ohjaan erilaisia uintiryhmiä aina vesipeuhuloista (3-4v.) tekniikkaryhmiin (12-15 v.).

Opiskelujeni yhteydessä olen ohjannut liikuntaa myös erilaisille kouluryhmille, mukaan mahtuu myös erityislapsia ja ADHD-diagnisoituja.

Päivittäinen liikkuminen on lapsen hyvinvoinnin ja terveen kasvun perusta. Minun kanssani lapsesi saavat takuulla aktiivisen kesäloman ja kehittävät liikuntataitojaan. Lupaan reipasta liikuntaa vähintään kaksi tuntia päivässä!

Olen suorittanut Suomen uimaopetus ja hengenpelastusliiton uimaopettajan tutkinnon, joten opettaisin mielelläni lapsillenne uintia, aivan henkilökohtaisesti!

Olen elämäniloinen ja energinen persoona. Ennen kaikkea olen vastuuntuntoinen nuori nainen, joka varmasti jaksaa leikkiä, askarrella, ulkoilla ja liikkua lapsesi kanssa! Osaan tarvittaessa asettaa rajat ja olla tiukka lasten kanssa, mutta olen myös lämmin turva ja syli lapselle.

Tulen mielelläni tapaamaan perheenne henkilökohtaisesti, kertomaan lisää itsestäni ja kuulemaan teistä.

Ota rohkeasti yhteyttä niin jutellaan lisää! :)

Karoliina Oksala

050 528 3266

karoliina.oksala@gmail.com

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat