Vanhoja viikon kysymyksiä voit tarkastella arkistosta.
ETUSIVUKESKUSTELUTPALAUTEOSTA & MYYE-KORTITRYHMÄTMEIDÄN PERHE -LEHTI
JARI SINKKONEN VASTAA
HOROSKOOPPI
TESTIT
KILPAILUT
PELIT
ÄIDIN TV-HETKI
BLOGIT
KASVATUS
HYVÄ ARKI
PARISUHDE
LAPSILLE
YHTEISTYÖSSÄ
VIDEOT
MATKAT
OSALLISTU TUTKIMUKSEEN
PUHUTUIMMAT
TILAA MEIDÄN PERHE -LEHTI
KUVAGALLERIA
JULKKISPERHE
Hei! olen 18 vuotias, kesäkuussa 19 vuotta täyttävä nuori nainen, reipas, iloinen, luotettava, rehellinen ja ahkera sekä tietenkin lapsirakas. Opiskelen lähihoitajaksi. Olen vailla lastenhoito työtä kodeissa. Etsin kesätyötä sekä voin aloittaa myös nyt keväällä heti kun tarvitsee. Eteläpohjanmaan ja pohjanmaan alueilla, esim. Seinäjoki, Ilmajoki jne. Kokemusta lastenhoidosta on, olen ollu kerran työharjoittelussa päiväkodissa ja kerran eskarissa. Muutakin työkokemusta löytyy.
Onko teillä karkkipäiväkäytäntö?
Vanhoja viikon kysymyksiä voit tarkastella arkistosta.
ETUSIVUKESKUSTELUTPALAUTEOSTA & MYYE-KORTITRYHMÄTMEIDÄN PERHE -LEHTI
JARI SINKKONEN VASTAA
HOROSKOOPPI
TESTIT
KILPAILUT
PELIT
ÄIDIN TV-HETKI
BLOGIT
KASVATUS
HYVÄ ARKI
PARISUHDE
LAPSILLE
YHTEISTYÖSSÄ
VIDEOT
MATKAT
OSALLISTU TUTKIMUKSEEN
PUHUTUIMMAT
TILAA MEIDÄN PERHE -LEHTI
KUVAGALLERIA
JULKKISPERHE
Hei! olen 18 vuotias, kesäkuussa 19 vuotta täyttävä nuori nainen, reipas, iloinen, luotettava, rehellinen ja ahkera sekä tietenkin lapsirakas. Opiskelen lähihoitajaksi. Olen vailla lastenhoito työtä kodeissa. Etsin kesätyötä sekä voin aloittaa myös nyt keväällä heti kun tarvitsee. Eteläpohjanmaan ja pohjanmaan alueilla, esim. Seinäjoki, Ilmajoki jne. Kokemusta lastenhoidosta on, olen ollu kerran työharjoittelussa päiväkodissa ja kerran eskarissa. Muutakin työkokemusta löytyy.
Olen myös savuton!
Ota rohkeasti yhteyttä joko s-posti: pppaltsu@windowslive.com tai puhelimitse: 0400204176