Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun r-vika on este lapsen hankkimiselle... en halua lapselle samaa vikaa.

Vierailija

Olenn 28-vuotias nainen ja ollut mieheni kanssa pian 10 vuotta. Mies haluaisi lapsen ja minäkin olen tasaisin väliajoin "kärsinyt" vauvakuumeesta. Mutta suurin este lapsen hankinnalle on mun r-vika. En tiedä mitä teen kun pitäisi jutella lapselle että se oppisi puhumaan, kun sehän oppii sitten mua kuuntelemalla sanomaan ärrän väärin... Enkä haluaisi omalle lapselleni samanlaista kiusaamista ja häpeää kuin itselläni on ollut kouluaikoina, ja vieläkin häpeän puhua vieraiden edessa jne. Surettaa kun en tämän takia uskalla yrittää lasta :/

Kommentit (3)

Vierailija

No enpä ole tullu ajatelleeks tai ennen kuulleeks että joku pelkää r-vian periytyvän. Siis onhan sillä lapsella muitakin ympärillä, kun r-vikasia ja sitten se, että toisista tulee r-vikasia vaikka vanhemmat ei oliskaan. Musta oot ihan liian ison asian tehny r-viasta! Ei muuta kun muksuja tekemään jos haluatte ja unohda tuo r-vika!!!!

Vierailija

Kuten jo sanottu, sillä lapsella on muitakin ihmisiä ympärillä joilta se kyllä oppii. Puhut lapsellesi vain niin normaalisti kuin pystyt, kun asiasta liika hössötyskään ei välttämättä ole hyväksi. Äidin ärrä vain tulee huonosti, varmasti hän senkin ymmärtää.

Uusimmat

Suosituimmat