Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki jotka ovat olleet joskus raskaana!

Vierailija

Harrastin 10päivää sitten suojaamatonta seksiä ja nyt olen huomannut että mahani tuntuu todella oudolta. Pistää ja painaa, myös muilla tavoilla olen tuntenut itseni hieaman erikoiseksi. Ihan rehellisiä vastauksia sitten! Mutta mitkä ois mahdollisuudet että tämä kipu mahassa tarkoittaa minun olevan paksuna?

Kommentit (7)

Vierailija

mutta riskihän on aina. Jos harrastaa seksii ovulaation aikana,eli noin 14 päivää menkkojen alkamisesta, riski on aika suuri..varsinki jos päästi sisään. Noi oireet ei kerro mitään,mun mielestä. En itse ainakaan tuntenut kipua vatsassa raskauden alku vaihees. Kipuhan voi johtua vaikka siitä että jännität tätä asiaa nyt ja reagoit vatsalla:)

Vierailija

Tunnet vatsassasi outoja, koska ajattelet asiaa vähintään alitajuisesti. Menkatkin saattavat myöhästyä ihan tuosta syystä, mutta silti suosittelen tekemään testin jossain vaiheessa..

Vierailija

että psyykkisiä oireita, mutta tee testi heti kun on kuukautisten aika.. eli eikö se ala olemaan nyt lähipäivinä :) testin tekeminenhän on helppo juttu! Tsemppiä! Toivottavasti et ole raskaana! Olen itse tullut raskaaksi nuorena,enkä ollut valmis vielä sillon ja ikävää on tehdä se abortti, vaikka se pieni toimenpide onkin!

Vierailija

itsekin tunsin kuukautisten alkamisen aikoihin vatsakramppeja, ja toisella kerralla niistä osasin jo tehdä oikean johtopäätöksen... :)Mutta muistuttaisin myös, että jos suojaamaton seksi oli ns. yhden illan juttu, niin pidä mielessäsi myös sukupuolitaudit, jotka voivat aiheuttaa kyseisiä oireita. Jos taas toiveena oli tullakin raskaaksi, niin toivotaan sitten parasta!! :)

Uusimmat

Suosituimmat