Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moikka!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen 21-vuotias vuoden ikäisen tytön tyllerön äiti.

Minä olen käynyt töissä nyt vajaan kuukauden ja tytär on isän kanssa kotona.

Ongelmaksi meillä on jo nyt kehittynyt oman ajan puute. Minä olen töissä klo 6-15 ja mies on tytön kanssa tuon ajan. Kun pääsen töistä, olen aika lailla sinne klo 21 asti tytön kanssa koko ajan. Yhdeksältä siis nukkumaan että jaksan neljältä herätä.

On ollut pakko jo miehelle sanoa, että antaisi minunkin välillä olla rauhassa. Tottakai haluan olla tyttäreni kanssa, mutta olisi mukavaa saada hetki hengähtääkin. Mies sanoo tähän:"minähän olen koko päivän ollut tytön kanssa. etkö sinä meinaa olla ollenkaan?"

voi HUOH :/

hän yrittää myös vihjailla, etten muka haluaisi olla tytön kanssa. Ovelaa, koska sitten olen heti tytön kanssa koko päivän jotta hän ei voisi sanoa olevansa oikeassa (koska ei sitä todellakaan ole).

No, tänään suutahdin tosissani koska töissä oli tänään melko stressaavaa, väsyttää ja kotona odottaa pyykit, sotkuinen keittiö, tytöllä edelleen yöpaita päällä.. kaikki on aina hieman kaaoottista kun tulen ja saankin töistä tullessani alkaa tekemään kotitöitä, jotka mieheltä jäänyt tekemättä. No, tästä en valita, kyllähän hän parhaansa yrittää/tekee.

Kuitenkin, sain kuin sainkin nyt hengähtää ja tulinkin tänne nyt kirjoittamaan että saan vähän purkaa tätä stressiä, huh huuu... :)

Kaiken huippu on se, että kun olin vielä äitiyslomalla, ja mies teki työkeikkoja, niin hänen työpäivän päätyttyä piti hänen saada nukkua parin, kolmen tunnin päiväunet mutta minun turha haaveillakaan moisista..

Ymmärrän että hänkin tarvitsee omaa aikaa, mutta enemmän hän sitä tällä hetkellä saa kuin minä.

Kaiken lisäksi imetän edelleen (tottakai syö jo myös kiinteitä!) ja myös öisin.. ja tyttö on alkanut heräillä sen miljoona kertaa yöllä ja rahoittuu VAIN tissille. Käynyt mulla yöunet toooodella lyhyiksi.

Isänsä kanssa rupeaa hyvin nukkumaan illalla, jos en minä ole ollut paikalla (näin ollut kaksi kertaa) joten pitäiskö minun nukkua erihuoneessa? vai mitä ehdotuksia olisi..?

Olisin todella kiitollinen vinkeistä!

Ja kertokaa jos on itsellänne vastaavia kokemuksia, tai kertokaa mielipiteenne asiaan anyways :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat