en voi syödä enää makeaa joten olen laihtunut parissa päivässä 3 kg

Vierailija

eli hampaat vihloo niin pahasti et ei tarvi makeaa enää syödä, hyvä näin varsinkin jos painon pudotus menee tätä tahtia. vaikka olenkin jo normaalipainoinen niin saahan tuota vielä tippua. erikoinen laihdutuskeino.

Kommentit (9)

Vierailija

niin 21 000 kaloria olisi pitänyt hukata jonnekin. Esim 70kg painavalla se tarkoittaisi 37h BodyPumpia - onhan se tietysti mahdollista ;)

Saanen tiedustella että kuinka paljon sitä makeaa oikein päivittäin normaalisti kuluu?

Vierailija

mutta nyt mahtuu vaatteetkin päälle jotka ei ennen mahtuneet. toki nesteenpoistumisesta voi johtua mut ihanaa kun vaaka taas entisissä lukemissa. vauvakiloja olen odotellut poistuvaksi ja muutamia oli jäljellä jotka nyt lähtenyt ja toivottavasti lähtee enemmänkin kun joudun oleen karkkilakossa vuoteen 2010.

Vierailija

Sen takia sanoinkin, että pidemmän päälle ei se ympärysmitta ole kaventunut. Eli kun vatsa saa taas ruokaa, täyttyy se sen verran, että esim. farkut ei enää mahdu. Yllättävän paljon vaikuttaa housujen istuvuuteen mahan "pömppöysaste", jopa reidet tuntuvat kapeammilta :). Itse olin viikon lähes syömättä ja juomatta (kurkkupaise) ja kylläpä mahtui ne "teinivaatteet", ekan kerran kun pääsin syömään (luonnollisestikaan ei hurjia määriä mennyt), niin turha toivo enää. Kaksi lasta synnyttänyt, jonka jälkeen liikuntaharrastuksista huolimatta kerään TODELLA helposti nestettä erityisesti mahaan.

Vierailija

...vai laihtunut 3 kiloa parissa päivässä... Jos nyt välimerkkejä pahoinpidellään, niin eiköhän se niin ole, että nestettä lähtenyt vaan eli kiloja tippunut, ympärysmitta pidemmän päälle ei ole pienentynyt. Huomaat kyllä, kun taas voit syödä, niin yhdessä päivässä olet entisessä painossasi (tai laihtunut ehkä 500g).

Vierailija

päivässä susta on lähtenyt korkeintaan nestettä. Ja ihmisen paino vaihtelee vuorokauden sisällä jopa 1,5kg.

Mutta jatka toki samaan malliin

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat