10-vuotiaan tuhriminen

Vierailija

Tarinalla on tosi pitkä häntä enkä ala sitä juurta jaksain ruotimaan, mutta tilanne on tällä hetkellä se, että hankalan eron jälkeen (josta aikaa n. 3v) perheen nuorimmainen isää ikävöidessän tuhrii todella voimakkaasti. Lapsi tapaa isäänsä viikoittain, mutta tästä seuraa parin, kolmen päivän tuhriminen joka on todella niin hankalaa, että usein lapsen on oltava pois koulusta eikä puhettakaan,, että lapsi voisi mennä esim ulos leikkimään. Lasta on hoidettu uroterapeutilla,psykologilla, lääkityksenä ollut Pegorion 12g jo 1,5v, mutta tämä tuhriminen on lapsen omienkin puheiden perusteella ikävästä johtuvaa. Mitä ihmettä tälle voin tehdä? Hukun kohta kakkapyykin alle ja tämä rajoittaa perheen (jossa myös 3 muuta lasta)sosiaalista elämää todella...On tosi paha mieli lapsen takia ja itkettää oma jaksaminen. Mitä tehdä kun mikään ei auta?

Kommentit (2)

Vierailija

Oman tytön tuhriminen selvisi reilu vuosi sitten, keliakiaksi...(Tuhriminen alkoi n 3-4 vuotiaana ja sanottiin vain että kotioloista johtuu, olin eronnut, heti uudessa suhteessa, käytiin psykologilla, palkittiin "puhtaista" pöksyistä jne...). Tuhrimista kesti n5vuotta, välillä sitä ei ollut, mutta pikkuhousuja meni ja pyykikone lauloi...

Lopulta hermostuin todella ja pyysin tarkempaa tutkintaa, saimme lähetteen verikokeisiin ja sen myötä näytteen otoon ja keliakia oli löydetty. Pöksyt on ollut puhtaana sen jälkeen...

Vierailija

Hei! Meillä on 11 v poika joka tuhrii myös, jokseen ei tunnu löytyvän mitään syytä. itse ei osaa kertoa miksi ja todella tuntuu rajoittavan sosiaalista elämää... onko sinulle tullut pakteerikammoa tms? meillä poika ei kerro asiasta vaan saattaa olla kamat housussa useita tuntejakin (hajuaisti vikaa vanhemmilla) ja tästä jouhtuen saan välillä pakonomaisia siivouskohtauksia... meillä on myös 2 pienenpää lasta. Tuhrijalla on tehty tutkimuksia vaikka kuinka paljon ja sanoivat että itse omien huosujen pesu/huuhtelu voi auttaa asiaa loppumaan.. tuhrijan kanssa on raskasta kun ei voi mennä niin kuin "normaalilapsen" kanssa ja kuitenkin ne jotka ei ole asian kanssa eläneet vähättelevät asiaa...

voimia sinulle ja perheelle, niinkuin yksi poikaa auttanut työntekijä sanoi "en ole koskaan nähnyt tuhrivaa teiniä"

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat