Kokemuksia Cipralex nimisestä FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Aloita uusi keskustelu Tallennetut Vierailija klo 14:19 | 10.5.2012 masennuslääkkeestä? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (3) Vierailija 2/3 klo 13:22 | 12.5.2012 Olen kuullut että on aika suositeltava lääke,mutta alkuvaiheen sivuvaikutukset mietityttää:/ Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Vierailija 3/3 klo 18:22 | 12.5.2012 Olen syönyt monta vuotta. Alussa pari viikkoa oireet voi paheta, ja lopettaa ei saa koskaan "seinään" vaan pikku hiljaa. Mutta oikein hyvä lääke kun elimistö on ehtinyt siihen tottua :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Vierailija 4/3 klo 19:39 | 12.5.2012 Suosittelen lämpimästi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank
Vierailija 2/3 klo 13:22 | 12.5.2012 Olen kuullut että on aika suositeltava lääke,mutta alkuvaiheen sivuvaikutukset mietityttää:/ Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Vierailija 3/3 klo 18:22 | 12.5.2012 Olen syönyt monta vuotta. Alussa pari viikkoa oireet voi paheta, ja lopettaa ei saa koskaan "seinään" vaan pikku hiljaa. Mutta oikein hyvä lääke kun elimistö on ehtinyt siihen tottua :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Vierailija 4/3 klo 19:39 | 12.5.2012 Suosittelen lämpimästi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Olen kuullut että on aika suositeltava lääke,mutta alkuvaiheen sivuvaikutukset mietityttää:/
Olen syönyt monta vuotta. Alussa pari viikkoa oireet voi paheta, ja lopettaa ei saa koskaan "seinään" vaan pikku hiljaa. Mutta oikein hyvä lääke kun elimistö on ehtinyt siihen tottua :)
Suosittelen lämpimästi.