Äitini ei koskaan halaa =(

Vierailija

Olen 22-vuotias nuori nainen ja muutaman vuoden asunut jo omassa asunnossa. Minulla on muuten ihan hyvät välit vanhempiini, mutta he eivät koskaan halaa minua. Itse haluaisin halata heitä ja saada halauksia myös heiltä, mutta ei.. En kehtaa sanoa ääneen sitä heille, mutta elein olen kyllä yrittänyt näyttää tätä heille.

Muistan kuinka yläasteellakin 9. luokan päätösjuhlissa muiden vanhemmat halasivat lapsiaan ja onnittelivat, mutta minulla vain isäni oli paikalla siellä. Ei halannut, en saanut kukkaa, en myöskään varsinaisia onnitteluja vaikka isäni tyytyväisen näköisenä myhäili kun katsoi todistustani.

Ystäväni kuoli pari vuotta sitten ja itkin sitä kovasti, vanhempani eivät halanneet minua silloinkaan.

Vanhempieni sisaruksista muutama täti on minua halannut, mutta MIKSI minun vanhempani eivät koskaan halaa minua?

Olen nähnyt äitini kerran halaavan isoveljeäni kuitenkin. Isoveljeni asuu 600km:n päässä vanhemmistamme eivätkä he näe kovin sein. Mutta eivät he näe minuakaan kovin usein enää, koska asun 60km:n päässä heistä. Meillä on myös pikkusisko joka asuu vielä äidin ja isän kanssa.

Kommentit (1)

Vierailija

Olen 41v vuotias nainen, ja isäni ei ole halannut minua koskaan. Äiti pari kertaa. Ei mitään muistoja että olisi pidetty lapsena sylissäkään. Kuvatkaan ei todista sellaista. Eilen kun kävin viemässä kukkia äidilleni, hän sanoi hetkenpäästä, että "työ on hänelle tärkeintä elämässä" Kai olen suuren suuri pettymys, koska itse en perusta työnteosta elämän tarkoituksena, vaan pakkona...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat