Hormoonikierukka

Vierailija

Kertokaa kokemuksia hormoonikierukasta . Onko hyvä ja turvallinen ehkäsy vaihtoehto?. lääkäri suositteli kun on välivuotoja.

Kommentit (4)

Vierailija

lämpimästi. Itellä ollut 2,5 vuotta, meni noin 5kk ennenkun menkat jäi kokonaan pois. Mitään lihoamista yms en ole huomannut, nyt ainoastaan kerran kuussa pukkaa muutama näppy naamaan, nekään eivät ole mitään häiritseviä. Eikä se mieskään ole valitellu...

Vierailija

Minulla ollut pelkkiä kauhukokemuksia ko. vempeleestä. Hormonikierukka ollut kaksi kertaa käytösssä ja molemmilla kerroilla jouduttu ottamaan vajaan vuoden käytön jälkeen pois: Ensimmäinen lapsen saannin jälkeen ja toinen tultuani raskaaksi kuparikierukalla. Hirvittävät yhtäkkiset alavatsakivut aina jossain vaiheessa kuukautiskiertoa - melkein jalat lähti alta, ja jouduin usein kipujen takia vuodepotilaaksi! Lisäksi kerran epäiltiin kohtutulehdusta. Ilmeisesti aihetti minulle nestekystiä tms. Muuten olisi ollut ihana, kun vähensi vuodon olemattomiin, sillä kärsin runsaista vuodoista.

Vierailija

Olen seitsemän vuoden kokemuksella tyytyväinen käyttäjä, nyt 40 v. Lapsentekoaikeita ei enää ole, ei ole ollut kuukautisia eikä mitään vuotoja sen jälkeen, kun vekotin laitettiin. Ei enää meinaa edes muistaa, että kuukautisia tai muita niihin liittyviä vaivoja on, joskus melkeen naurattaa, kun ostan teini-ikäisille tyttärelleni tamppooneita, eipähän itse enää tarvitse noita miettiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat