Me Naiset Moni sinkkunainen asuu tietämättään ”miehenkarkottajassa”, väittää sisustusterapeutti – näistä merkeistä sen tunnistaa
Me Naiset Pika-apu lihasjumeihin – yksi venytys herättää lähes kaikki kehon lihakset ja tuntuu selässä taivaalliselta
Me Naiset Annika keksi systeemin, jonka ansiosta nelihenkinen perhe syö aina hyvin – kaupassa käydään vain kerran viikossa eikä hävikkiä tule
Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Onko influenssaa jo liikkeellä? Onko influenssaa jo liikkeellä? Vierailija klo 12:33 | 18.12.2008 Mulla nousi eilen kuume tosi nopeasti yli 39, yöllä oli jo 40 ja risat. Influenssaa? Enterorokkoakin tosin epäilen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (6) 1/6 | klo 12:57 | 18.12.2008 No on se kumma. Flunssan oireet ovat voimakkaat, mutta lihaskipuja ei kyllä ole.Hirvittävistä nielemiskivuista kärsin noin 3 viikkoa, sitten olin n. päivän ns. terve, sitten tuli tämä kova kuume ja flunssan oireet.Osaako joku diagnosoida? ;) Eläessäni mulla ei ole ollut yli 40 kuumetta, nyt oli. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/6 | klo 12:47 | 18.12.2008 Influenssa alkaa levitä vasta tammi-helmikuussa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 1/6 | klo 12:47 | 18.12.2008 Mutta ei ole kyllä vielä uutisoitu, että olisi liikkeellä. Yleensä se alkaa levitä ensin varuskunnissa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/6 | klo 13:38 | 18.12.2008 ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/6 | klo 13:39 | 18.12.2008 ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/6 | klo 13:25 | 18.12.2008 Lehdessä oli ainakin tänään että nyt ovat alkaneet ensimmäiset sairastumiset influenssaan! Pojan koulusta lähes puolet oppilaista ovat kipeinä:(. Korkea kuume, lihaskipua, räkää... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Keskustelun etusivu | Sana vapaa Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju
1/6 | klo 12:57 | 18.12.2008 No on se kumma. Flunssan oireet ovat voimakkaat, mutta lihaskipuja ei kyllä ole.Hirvittävistä nielemiskivuista kärsin noin 3 viikkoa, sitten olin n. päivän ns. terve, sitten tuli tämä kova kuume ja flunssan oireet.Osaako joku diagnosoida? ;) Eläessäni mulla ei ole ollut yli 40 kuumetta, nyt oli. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/6 | klo 12:47 | 18.12.2008 Influenssa alkaa levitä vasta tammi-helmikuussa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/6 | klo 12:47 | 18.12.2008 Mutta ei ole kyllä vielä uutisoitu, että olisi liikkeellä. Yleensä se alkaa levitä ensin varuskunnissa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/6 | klo 13:25 | 18.12.2008 Lehdessä oli ainakin tänään että nyt ovat alkaneet ensimmäiset sairastumiset influenssaan! Pojan koulusta lähes puolet oppilaista ovat kipeinä:(. Korkea kuume, lihaskipua, räkää... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
No on se kumma. Flunssan oireet ovat voimakkaat, mutta lihaskipuja ei kyllä ole.
Hirvittävistä nielemiskivuista kärsin noin 3 viikkoa, sitten olin n. päivän ns. terve, sitten tuli tämä kova kuume ja flunssan oireet.
Osaako joku diagnosoida? ;) Eläessäni mulla ei ole ollut yli 40 kuumetta, nyt oli.
Influenssa alkaa levitä vasta tammi-helmikuussa
Mutta ei ole kyllä vielä uutisoitu, että olisi liikkeellä. Yleensä se alkaa levitä ensin varuskunnissa.
ap
ap
Lehdessä oli ainakin tänään että nyt ovat alkaneet ensimmäiset sairastumiset influenssaan! Pojan koulusta lähes puolet oppilaista ovat kipeinä:(. Korkea kuume, lihaskipua, räkää...