Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emätintulehdus, onko kokemuksia?

Vierailija

Aloitan hyvin nolosti tunnustamalla että muutama kuukausi sitten masturboin vahingossa likaisella esineellä (huomasin sen vasta siitä kun haju alapäässä muuttui lähes välitömästi kaameaksi; tyhmä minä:( ). Samaan aikaan minulla oli hiiva.

No, kävin vähän aikaa sitten lääkärissä ja sain Flagyl Komp emätin puikkoja 10 päiväksi, jonka jälkeen minun on tarkoitus mennä papaan. Lääkäri ei ensimmäisellä kerralla pystynyt tarkistamaan emätintä, koska se oli niin ärtynyt.

Emätin puikko kuurin jälkeen hiiva on suurimmaksi osaksi lähtenyt, mutta tulehdus pysyi(haju on yhä kaamea ja alavatsassa kramppaa kipeästi). En tosin ole varma minkä tyyppisestä tulehduksesta on kyse koska bakteerit, jotka emättimeen pääsivät olivat vierasperäisiä; olisi mukava saada hieman mielipiteitä ja kokemuksia tästä. Onko joillain käynyt samalla tavalla? Mitä hoitoa saitte ja toimiko se? Tarkkaa diagnoosia ei siis vielä ole kun papa on vasta ensviikolla ja siinäkin joutuu niitä tuloksia odottelemaan. Ja sitten pieni bonus kysymys, joka ei oikestaan liity pääaiheeseen: kun lopetin flagyl komp kuurin huomasin että selässäni oleva rasvapatti oli ottanut ja tulehtunut - epäilemättä kuurin seurauksena. Miten tämmöinen hoidetaan? On todella kipeä ollut jo kaksi viikkoa ja on pahenemaan päin. En kai joudu syömään antibiootteja?

Noin, siinä oli minun vuodatukseni. Toivon että tietäväisempiä löytyy. Pienetkin tiedon jyvät auttaa :)

Kommentit (1)

Vierailija

kerroitko lääkärille rehellisesti mitä olit tehnyt? Vatsakivut johtuu yleensä jostain tulehduksesta ja ei siihen pelkkä hiivalääke auta!!

Uusimmat

Suosituimmat