avioliiton ongelmat

Vierailija

Olemme olleet yhdessä n.13v., joista naimisissa kohta 9v, meillä on kaksi lasta 6 ja 9v. Vuoden-kaksi on ollut jo vaikeita aikoja, jotka vain tihenevät ja pidentyvät. Ei olla osattu hoitaa parisuhdetta, mies ei puhu ja minä huono näyttämään tunteitani, osoittamaan hellyyttä. Huono itsetunto.Aika ajoin olen ottanut puheeksi toiveet, halut, mielipiteeni, mutta ajan ollessa totean ettei kumpikaan ole osannut asialle mitään tehdä. Tunnen oloni yksinäiseksi, piiaksi - kaipaan hellyyttä ,huomiota ja arvostusta. Nyt olen henk.koht. siinä pisteessä etten halua läheisyyttä enää mieheni kanssa, minua vain ahdistaa lisää, jos hän koittaa kaikkien näiden tuntemuksien ja ongelmien keskellä lähestyä.Jos mieltäni painaa en pysty sellaiseen. Emme osaa kohdata toisamme enää millään tavalla. Yksin kotona hyvä olla ,kun yhdessä aina niin ahdistava ja vaivaantunut tunnelma. Hän ei ymmärrä ja loukkaantuu. Murehdin miten lapseni voivat tämän keskellä. Olen kovasti koittanut olla murehtimatta, elää arkea eteenpäin, muuttaa omaa ajatteluani, mutta en pysty...Miten tästä eteenpäin ,mikä neuvoksi..?!

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat