Saako teinisi lähteä arki-iltana ulos vielä 22 jälkeen?

Vierailija

Meidän teinillä soi puhelin usein vielä 22 jälkeen. Kysytään autoajelulle yms.

Arkisin, kun on koulua, olemme pitäneet 22 kotiintuloaikaa.

Vaikeaa on, kun toiset teinit (myös koulussa/töissä) saavat hillua vaikka kuinka myöhään ulkona.

Samaten nyppii, kun kelleen toiselle ei tunnu voivan kaverit kokoontua, aina vaan meille. Meillä on sitten aina rauhatonta.

Kommentit (3)

Vierailija

Riippuu onko teinisi 14 vai 17. Itse sain viikonloppuisin varmaankin siitä 14 vuotiaasta olla ulkona aikalailla siihen asti kuin huvitti, ennen äidin heräämistä piti olla kotona. Käytiin ajelemassa, ryyppäämässä, polttelemassa tupakkaa, tyttöjen kanssa makoilemassa, uimassa, pelaamassa palloa tai ihan mitä nyt nuoret keksivät. Eikä se aina tarkoita että pahoja ollaan tekemässä. Tuosta että kaverit ovat teillä, saisit olla onnellinen. Äitini hädintuskin näki minua moneen vuoteen kun en ollut koskaan kotona. Teinisi järki aika paljon ratkaisee mitä hänelle jää käteen niistä ulkona hillutuista iloista/öistä.

Vierailija

Lainaus:

Riippuu onko teinisi 14 vai 17. Itse sain viikonloppuisin varmaankin siitä 14 vuotiaasta olla ulkona aikalailla siihen asti kuin huvitti, ennen äidin heräämistä piti olla kotona. Käytiin ajelemassa, ryyppäämässä, polttelemassa tupakkaa, tyttöjen kanssa makoilemassa, uimassa, pelaamassa palloa tai ihan mitä nyt nuoret keksivät. Eikä se aina tarkoita että pahoja ollaan tekemässä. Tuosta että kaverit ovat teillä, saisit olla onnellinen. Äitini hädintuskin näki minua moneen vuoteen kun en ollut koskaan kotona. Teinisi järki aika paljon ratkaisee mitä hänelle jää käteen niistä ulkona hillutuista iloista/öistä.

Viikonloppuisin on myöhempään ulkona.

Mutta nää arki-illat on hankalia. Kun aamulla pitäis jaksaa kouluun ja töihin.

Toki minusta on kiva, kun teini on kavereidensa kanssa meillä, silloin tiedän mitä tekevät :) Mutta ei silloin voi oikein kotoisasti olla kotona ja on aika rauhatonta. Meitä kun kotona asuu muitakin kuin se teini vaan.

Vierailija

Itselläni on ollut aika vapaata meneminen. Melkein millon vain saan lähteä, mutta takaisin ei saa tulla keskiyön jälkeen. Aamulla vasta uskaltaa, jos ei halua kuunnella napinaa siitä miten herättää koko talon. Ja olen 16- vuotias.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat