Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko rakkaus vaan loppua

Vierailija

Tuntuu että mikään ei enää auta. Ollaan yritetty ja yritetty saada asiat kuntoon välillämme.. 2 vuotiaan lapsen takia ollaan pysytty yhdessä ja siksi että meillä oli ns täydellinen suhde ennen. Meillä on maailman ihanin lapsi ja luottamus ja kaikki kunnossa.. jotenki se kipinä vaan puuttuu nykyään ja riidellään ihan kokoajan sen takia. En tunne että kaipaan läheisyyttä ollenkaan nykyään.. haluan olla mieheni kanssa,mutta samalla en kaipaa läheisyyttä. En ymmärrä mikä minua vaivaa. En halua ketään muuta,enkä haaveile mistään muusta,koska olen tyytyväinen tähän minun elämääni,mutta samalla olen kylmä kuin jää läheisyyden suhteen. En enää tiedä jaksanko yrittää,koska voin huonosti,kun yritän miettiä mikä vaivaa ja miesystäväni voi huonosti tästä. Samalla tuntuu kauhelta ajatella että yli kymmenen vuoden suhde loppuisi.. voiko rakkaus vaan loppua.. vai mikä voi olla pielessä? Ollaan aina oltu niin rakastavaisia vaikka samalla tapeltu hullun lailla alusta asti..joka sitten aina on lähentänyt meitä vielä enemmän!

Kommentit (1)

Vierailija

Pitkässä suhteessa ja avioliitossa kyllä rakkaus muuttuu ajan myötä erilaisemmaksi kuin suhteen alkuaikoina. Oletteko ajatellut parisuhdeneuvontaa? Lapsen kanssa eläessa ja hóitaessa olen tuntenut että lasta rakastaa enemmän kuin omaa miestä. Mistäs asioista te olette riidelleet hullunlailla? Mietihän sitä ja yrittäkää sopia asiat jo lapsenkin takia, tsemppiä sinulle!!

Uusimmat

Suosituimmat