Lastenhoitaja liian namu

Vierailija

Voi vee... Vaimon kanssa muuten mennyt ihan ok, mutta kumpikin perheen ja töiden pyörittämisestä ollut aika väsyksissä viime aikoina. Sen takia vaimokaan ei ole ollut tippaakaan kiinnostunut seksistä viime aikoina. No, olen ollut ymmärtäväinen enkä ole liikoja painostanut, vaikka harmittaakin. No nyt rouva sitten hommasi jonkun tutun kautta meille lastenhoitajan, jotta saisimme aina välillä vapaailtoja yhdessä. Hieno ajatus periaatteessa. Mutta kun se lastenhoitaja on tällaisen 35v puutteessa olevan miehen mielestä niiiiiiin hyvännäköinen 18v, rintava ja hoikka sinkkutyttö, että ajatukset ovat ihan sekaisin. En minä tuollaista halua meille kotiin pyörimään ja muutenkin käymistilassa olevia ajatuksiani sekoittamaan.

Kommentit (6)

Vierailija

parasta ja jos tajusin oikein niin haikailet toisen perään...Varoituksen sana vaan että alamäen jälkeen voi tulla ylämäki ellei mitään peruuttamatonta tee ja sitten voikin jo olla myöhästästä ja menetät kaiken. Usko mua! Pettämisestä jää elinikäiset arvet...vaimollesi kans ja hän tulee kärsimään siitä aina! Älä tee sitä hänelle ellet oikeesti sydämmesi pohjasta häntä vihaa ja olet sairas päästäsi koska sellaista tuskaa ei halua kenellekkän aiheuttaa, se tuska "syö" petetyn...minä tiedän...

Vierailija

Itse 18-vuotias ja olen lastenhoitajana perheessä. Olen siellä LASTENHOITAJANA, en miehen silmänilona! Koita mies ryhdistäytyä tai vielä menetät vaimosi.

Vierailija

Juu-u. Juurihan mies sanoi, että häntä ahdistaa sen namupalan pyöriminen heillä juuri kun parisuhteessa on haastava hetki ja seksiäkään ei ole. Miehenä ja ihan uskollisena sellaisena voin kyllä sanoa, että onko sitten miesten ja naisten luonto niin erilainen vai onko kyse vaan ihmisten välisistä eroista, niin kyllä joka mies olisi hämillään hyvännäköisestä rintavasta nuoresta lastenhoitajasta. Outo olisi mies jos ei olisi. Tai sitten homo, mikä nyt ei outoa ole muuta kuin siinä mielessä, että miten hänellä on hoidettavia lapsia.... ;)

Vierailija

On kyllä niin erilaisia...ei mulla mee pasmat sekasin vaikka joku mies kävelis hyvännäköisenä ympärillä. Mä keskittyisin vaan omaan mieheen ja siihen että miten omaa suhdetta voi parantaa ja tekisin sille asialle jotain sen sijaan että käyttäisin voimia miettiä jotain toista henkilöä. Lähtee sit pihalle vaikka kun se nainen on siellä ellei osaa katsettaan kääntää. Kyllä mäkin tiedän miltä tuntuu elää "seksittömästi" kun huom MIES ei haluu niin usein kun minä mutta käytin luovuutta ja yllätyksiä omaan mieheen enkä vilkuillut muihin. Ei naiset oo typeriä, ehkä niillä vaan on se järki päässä seurauksista...josta jo yritinkin vain tätä ap:ta varoittaa, en häntä moittia, vaan kertoa miltä se tuntuu kun se ei jää siihen vilkuiluun...

Vierailija

Meillä oli aikanaan au-pair ranskasta. Jo hänen ekaa kertaa nähtyäni ajattelin, että huh huh kun on kaunis tyttö. Mies sitten jossain välissä alkoi puhumaan, että häntä häiritsee, kun ei voi olla häkeltymättä au-pairin kanssa toimiessaan. Tunkee joku miehinen geeni esiin. Hän asiasta avoimesti puhui ja siitä koko au-pai-ajan välillä keskustelimme ja meillä kaikki meni hyvin. Mutta ymmärrän kyllä miehiäkin. Onhan hyvännäköinen nuori nainen hyvänäköinen nuori nainen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat