Lopetanko vai en Plussakortin käytön? Puolesta? Vastaan?

Vierailija

Olen harkinnut kortin lopettamista, koska siitä on minulle enemmän hyötyä kuin haittaa. Minulla on kuitenkin sellainen tunne, että täällä on tapahtumassa jotakin täällä maailmassa ja kauppojen valikoima voisi muuttua. Silloin haluaisin heidän tietävän mitä juuri minä olen ostanut ja jättänyt ostamatta. Ehkäpä korttini tiedoista näkee, että vaikka hyllyt notkuvat tavaraa, niin kaltaiselleni ihmiselle siellä on yhä vähemmän ja vähemmän ostettavaa. Viimeisin on että en osta enää lihaa, en kanaa, en kalaa - eivätkö jo ihmettele, että millä elän? Vaikka ostokseni ovat näin tippuneet niin silti ruokalaskuni loppusumma näyttää vain nousevan jatkuvasti. Olenkin ruvennut ajattelemaan, että pitäisikö koneella yhteenlasketut summatkin tarkastaa eli olisiko koneellisessa laskukoneessa ehkä jotain vikaa...vielä alkusyksyllä ostin kahdelle ihmiselle samalla summalla ruokaa kuin millä nyt ostan vain itselleni...

SIIS MITÄ IHMETTÄ TÄMÄ OIKEIN ON? ONKO MUITA JOTKA KÄRSIVÄT TÄMMÖISISTÄ HARHOISTA??? Mikä psyykenlääke voisi auttaa tähän mahdollisesti???

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat