Onko kaikkien kännyjen näyttö semmoinen, että auringossa ei näe mitään?

Vierailija

Siis tämä on niin tosi ärsyttävää. Eihän puhelinta ja sen kameraa voi käyttää auringossa kun ei näe mitään. Ajatelkaa, jos asuisi jossain aurinkoisemmassa maassa eikä näkisi minne soittaa ja mitä valokuvaa.

Siis eikö tämä ole joku mieletön epäkohta, jonka jonku Uusinokian pitäisi välittömästi korjata uusissa kamerakännyköissä. Siis miten ihmeessä tämmöinen puute voi olla ylipäätänsä olemassa? Jotkut idiootitko tommoisia puhelimia ovat olleet kehittämässä ja niitä kutsutaan tekniikan ammattilaisiksi. SIIS MITÄ IHMETTÄ?

Mihin puutteisiin sinä olet törmännyt - mitä kännykameraa käytät? Minä käytän vain Nokia C2:sta vaikka omistan myös C3:sen, joka on täysin idiootti puhelin, vaikka sen muotoilu onkin aika kiva ja materiaalikin ok. Mutta onko olemassa logiikaltaan mitään idioottimaisempaa kuin tuo Nokian C3:nen?

Eivätkä ole myöskään tajunneet, että kameran kuvanottonappula pitää olla koko aika esillä eikä sen esille saamiseen pitäisi näprätä kännyä tipan vertaa.

Onko täällä jotain irtisanottuja it-neroja, jotka voisivat kehittää nämä asiat kuntoon mitä pikimmin, jotta saadaan paremmat peruskamerakännyt?

Jos Madonna tarttee vain 20 puhelinta asioidensa ja perhesuhteidensa hoitoon, niin montako sinä - suomalainen - tarvitset, jotta saat soitettua edes yhden puhelun? Minä nauraisin noin vähäiselle määrälle kuin ainoastaan 20 puhelinta verkostoni hoitoon...hän pitää puhelimiaan takahuoneessa, minä pidän kyllä ihan esillä...

T. Pähkähullu, kylähullu puhelinfriidu ja friikki

Kommentit (2)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat