Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tavallista, että huonekalut toimitetaan ostajille päivätyöajan ulkopuolella?

Vierailija

Minä ostin huonekaluja Askosta. Maksaminen oli todella hankalaa ja kun ostin tavaraa useassa erässä niin niitä ei kuitenkaan saanut yhteen laskuun (tavarat piti toimittaa kaikki yhdessä). Laskun maksaminen pankkiin oli kamalan hankalaa. Jouduin tekemään erityisjärjestelyjä pankkini kanssa voidakseni maksaa alla 3000 euron huonekalulaskun. Ihmettelin kyllä jossain määrin.

Sitten alkoi hirmu rumba siitä kuinka kuljetusmiehet ensin ilmoittaisivat kännyllä milloin lasti tulee ja sitten kun toimitusaika lähenee niin ilmoittasivat tarkemmin. Nämä hommat eivät sitten menneetkään niin kuin sovittu vaan yhtäkkiä sain tietää, että huonekalut toimitettaisiin klo 20 ja 22 välisenä aikana. No ei minulle niin myöhää voi huonekaluja tuoda. Mielestäni oli mainittu, että noin klo 16 aikaan. Sitä toimitusta ei sitten tullut ja päiväsaikaan voi tavarat saada kotiin vain lauantaisin. Vai niin, no tuokaa sitten tavarat lauantaina. Taas oli hirveä hässäkkä, että ilmoitetaan tarkkaa koska tavarat tuodaan. Ensin tulee yksi viesti ja sitten tarkennus...Mutta kuinka kävikään, niin huonekalurekka olikin oveni ulkopuolella aivan yllättäen ja soittivat jostain ei Askon numerosta, että olemme tavaroidenne kanssa teilla 5 minuutin kuluttua. No tuo ei minulle sopinut ollenkaan, koska olin hoitamassa tärkeitä asioita varsinkin puhelimitse eli huonekaluliikkeen puhelinsoitot puhelimeeni juuri noina tärkeinä hetkinä häiritsivät puhelujani. Sanoin suoraan, että nyt ei voi tuoda mitään ja että sovittua tekstiviestitystä, jossa tarkka aika ilmoitetaan etukäteen on noudatettava eikä tämä käy. Tämän seurauksena sain sitten eri henkilöiltä puheluita, että tavarat OVAT NYT tulossa. Sitten soitti joku eestiläinen nainen ja hän PERUI KOKO KAUPAN. Tarjouduin kyllä itse hakemaan tavarat omalla autolla Askosta, mutta sehän ei käynyt laatuun eli peruivat kaupan. Että tämmöistä huonekalukaupantekoa täällä.

Samanlaista kuljetusrumbaa oli kun ostin uuden telkkarin. Kuljetus olisi pitänyt tapahtua minuutilleen tiettynä aikana, joka ilmoitetaan. Mutta talooni tulikin silloin eräs toinen kuljetus...mutta ei telkkaria minulle. Telkkari tuli sitten kuin tuli. Sitä ei sitten saanutkaan toimimaan asunnossani, mikä johti lopulta kaupan perumiseen... Olin aika ihmeissäni kaikista ympyröistä joita kävin läpi ja hommaa todella hoidettiin jostain missälie paikasta jostain ulkomailta...Kun kauppa oli sitten peruttu niin tuon suuren elektroniikkaa myyvän yrityksen elektroniikkaosaston esimies haki telkkarin itse henkilökohtaisesti hirveällä autoromulla, jossa oli ulkomaalaiset rekkari. En voinut olla kysymättä, että eivätkö maksa teille edes palkaa ja kuinka firmalla voi olla tuommoinen auto...

MITÄ MIELTÄ OLETTE TÄMMÖISESTÄ? Onko tämä tavallista ja mistä tämmöinen oikein mielestänne kertoo???

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat