nintendo wii PAL-versio?

Vierailija

tietäisikö joku mikä se on? Liittyy ilmeisesti jotenkin kuvan laatuun? Törmäsin siihen kun pengoin wii-pelejä alekorista, ja niissä luki että pitää olla PAL-versio. Meillä on uusi Wii -kone ja vanha telkkari, toimiiko nuo PAL- pelit silloin?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

mua kans kiinnostaa, et eikö sit kaikki wii pelit muka käykkään?? yks pelikin on jo samaisessa jemmassa pelikoneen kanssa, enkä sitä ostaessa edes kattonut muuta kuin että kulmassa lukee wii... voiko siis olla et peli ei toimikkaan?

juu,ja vanha telkkari on meilläkin.

Vierailija

jos kerran tuon PAL:in tietää ihan yliessivistyksenä suurin osa kotiäideistäkin!

Lainaus:

...ja alan asiantuntijat tuskin lähtee minun lapsille tonkimaan Wii-pelejä prisman alennuskoreista, edes mies ei moiseen suostu. Minä kaivelen niitä mielelläni, kunhan tuo PAL-selviää.

Vierailija

yritin googlata, mutta löytyi vain alan ihmisten keskusteluja, joista en ymmärrä sanaakaan. Eli kiva jos viitsit tyhmälle selittää.

Siis jos tuollaisia pelejä täällä myydään, niin ne toimii myös ihan tavallisilla vehkeillä? Miksi se sitten pitää erikseen mainita että vaaditaan se PAL jos se kerran kaikilla täällä on?

Vierailija

nää on ihan parhaita! :D eka ostetaan pelit ja vehkeet sit tullaan tänne kysymään et "mitäs nyt" sit jos annat soraääniä niin pitää mennä nukkumaan ja ottaa lääkkeitä. Hajotkaa PALleihinne ;D

Vierailija

Ei täkäläisessä viisi vuotta vanhassa telkussa ainakaan näytä NTSC-formaatin dvd:t yhtä hyvää kuvaa kuin meidän alueen PAL.

Lainaus:

Onhan tää huono provo tai jotain? Ethän sä oikeesti ole noin vitun tyhmä?

JOS olet tosissasi kato googlesta.. annan vihjeen, liittyy kuvaformaatti alueisiin ja EI ole mitään tekemistä kuvalaadun kanssa

Vierailija

mutta voisitko siinä sivussa kuitenkin kertoa onko tuolla PAL -jutulla mitään tekemistä käytännössä pelin toimivuuden kannalta?

...ja alan asiantuntijat tuskin lähtee minun lapsille tonkimaan Wii-pelejä prisman alennuskoreista, edes mies ei moiseen suostu. Minä kaivelen niitä mielelläni, kunhan tuo PAL-selviää.

Vierailija

Lyhenne PAL voi varmasti tarkoittaa aika monta muutakin asiaa, tai vaikka esim. sitä kaveria. Teksti ei ollut missään teknisten tietojen kohdassa tms. mistä olisi voinut päätellä asiayhteyttä.

Vierailija

LUE NETISTÄ.. SIIS LUE NETISTÄ, ELI LUE NETISTÄ. LUE SIIS ENEMMÄN KUIN KAKSI RIVIÄ, JOS NE KAKSI RIVIÄ EI VIELÄ AUKAISE ASIAA

ÄLÄ VÄLITÄ, SIIS ÄLÄ VÄLITÄ, KOSKA KAIKKI SUOMESSA MYYTÄVÄT PELIT JA PELIKONSOLIT OVAT PAL -VERSIOITA

Vierailija

tää lähentelee jo tasoltaan sitä vanhempaa ketjua siitä ostaako lapselle mp3-soitin vaiko i-pod!

;D

jos ette tiedä mitään noista jutuista tai siitä mikä PAL on, jättäkää hyvät mammat ne pelit ja vehkeet joidekin muiden ostettaviksi.

Vierailija

Näytti tosiaan googlella heti _ensimmäinen_ linkki kertovan varsin tyhjentävästi missä PAL:ssa on kyse. Jos ette jaksa tai viitsi sitä lukea, niin ei sitten. Valitettavasti en voi teidänpuolesta _kaikkea_ tehdä. Kuitenkin tohtoreita ja proffia suurin osa av-mammoista niin luulisi sen verran olevan taitoa. Vanhaa tkk:ssa opittu lausahdus kiperiin tilanteisiin "en tiedä, otan selvää"

Vierailija

Onhan tää huono provo tai jotain? Ethän sä oikeesti ole noin vitun tyhmä?

JOS olet tosissasi kato googlesta.. annan vihjeen, liittyy kuvaformaatti alueisiin ja EI ole mitään tekemistä kuvalaadun kanssa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat