Mitä todellisia tarpeitanne Nokian tuotteet ovat tyydyttäneet?

Vierailija

Minulla ehkä kumisaappaat, auton ja fillarin renkaat ja 1990-luvulla kunnon puhelin.

Nyt ei kait sitten mitään näistä eikä ainakaan minulla ole minkäänlaista haisua mitä Risto Siilasmaan tuotteet voisivat liittyä tavallisen ihmisen elämään. Ymmärrättekö te muut sitten? Jos ymmärrätte niin tunnustan olevani täysi mäntti.

Jospa Nokiakin alentuisi kertomaan, että mihin ihmisten todellisiin tarpeisiin he niitä tuotteitaan oikein kehittävät ja tarjoavat. Kaikki taitaa olla vain keksittyjä ja luotuja tarpeita. Sitten ihmiset menevät - kuin joku sekopää lauma - ostamaan näitä mukamas tarpeellisia statustuotteita. Entäpä jos niissä olevan tekniikan avulla tehdäänkin kasapäin rikoksia ja Nokia siis itse asiassa palvelee vain kansainvälistä ja mitä rankimman sortin rikollisuutta johon siis aivan varmasti liittyy myös sodankäynti nykypäivänä, jossa taustalla taitaa olla ihmiskauppa ja maan riisto sen omistajilta...

Mitäs sanoisitte, jos tämä olisikin oikeansuuntainen tilannekuvaus ja nyt tämä karseus on paljastumassa ja siitä Nokian koko romahdus!!!

Koko globaalin maailmantalouden idea taitaa olla yksi helvetinmoinen kusetus ja voi kysyä kuka sitä ajaa ja vetää ja kenen etuja se oikein palvelee?

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat