Minkäläisia tekstareita ja sähköposteja tullut teille - siis väärään numeroon?

Vierailija

Googletin äsken blogin: abortti.blogspot.com ja esille ilmestyi joku juttu otsikolla "Muista abortti". Menin tietysti katsomaan, että mitä sieltä löytyy ja sielläpä oli ketju tekstareista, joita ihmiset olivat sitten kait saaneet omaan numeroonsa, mikä on ollut väärä numero. Kirjoitin sinne seuraavan jutun:

Mikäs se tämä avaus on? Onko teille todellakin tullut outoja viestejä? Minullekin on joitakin. Yksi oli esimerkiksi sellainen, joka oli allekirjoitettu Paavo Lipponen ja siinä hän sanoi, että asia hoidetaan luottamuksellisesti ja diskreetisti... En ymmärtänyt mitään. Sitten ei kyllä selvinnyt, että olisikos ollut pressakandi Paavo Lipponen, joka muinoin on mm saarnannut Kallion graniittikirkossamme. Oliko se olevinaan joku vitsi vai? Ei auennut muinoin. Nyt olen sitten miettinyt, että olisiko niin, että kun Paavo Lipponen soittaa vaikka sille Kiinan keisarilleen, niin se puhelu tuleekin Kallion kirkon pappilan asianajotoimistoon ja hän luulee, että hoidamme myös Kiinan keisarin asioita...No voihan se olla, että hoidammekin. Mutta tällä hetkellä on kovin epäselvää - ainakin minulle - että kuka mahtaa olla se oikea Kiinan keisari vuosimallia 2012??? Tietääkös joku??? Ja joku pyörittää ABLOY-avainfirmaa nimellä Paavo Lipponen...ja tietysti jotain kukkakauppaa... minäkin vein just kukkia haudalle...

Tämä olikin kiva avaus, mutta laittakaas tänne lisää tekstareita, joita olette saaneet, mutta jotka eivät kuulu teille. Entä onkos joku katsonut keneltä on saanut roskasähköpostia? Menevätkö teilläkin sukulaisilta tulevat sähköpostit suoraan roskapostiin kuten minulla???

Hyvää kesän jatkoa kaikille! Kirjoittakaa paljon tekstareita ja katsokaa minne ne oikein menevät! Laittakaa oikein pirunmoisia, hauskoja viestejä menemään kavereillenne, joista ette ole pitkään aikaan kuulleet mitään ja tsekatkaa näin, että mikä on heidän tämänhetkinen ja oikea puhelinnumeronsa. Minä jäisin odottamaan jos jonkunmoista sotkua!!! HEH, HEH... MUTTA ÄLKÄÄ ILMOITELKO MINNEKÄÄN, ETTÄ JOKU OLISI VAKAVASTI SEONNUT! Sellainen voi osua ihan omaan nilkkaan ainakin loppupeleissä... Heh, heh...

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat