Miten päästä eroon puolison ex-naisen pompottelusta ja jatkuvasta yhteydenpidosta?!

Vierailija

Mieheni ex-nainen on lähes päivittäin yhteydessä mieheeni. Heillä on yhteinen lapsi ja sen verukkeella nainen soittaa/laittaa tekstiviestejä lähes päivittäin ja jopa useaan otteeseen päivän aikana. Asiat joiden vuoksi hän soittaa/tekstaa voisi minun mielestä keskustella yhden puhelun aikana esim. kerran viikossa päivittää lapsen kuulumiset ja meille tulemiset ja kotiin lähtemiset ja jos jotain akuuttia sattuu niin niistä tietenkin ilmoittaa puolin ja toisin, mutta näin ei todellakaan käytännössä tapahdu. Myös jatkuva pompottelu ärsyttää ja mieheni tekee lapseen koskevissa asioissa niin miten ex-nainen päättää, koska ei halua että lapseen liittyvät asiat olisi hankala hoitaa tai menisi oikeuden päätettäviksi, eikä mieheni mielipidettä asioihin kuunnella, saati sitten minun mielipidettäni. Me kyllä joustetaan lapsen asioissa, mutta ex-naisen puolelta joustoa ei tapahdu yhtään. Kaiken lisäksi ex-nainen on haukkunut minut ja keksinyt kaikkia valheita mieheni sukulaisille, jotka onneksi olemme saaneet oikaistua. Mieheni ja ex-nainen ovat eronneet jo reilu kolme vuotta sitten ja me olemme mieheni kanssa olleet yhdessä jo yli kaksi vuotta ja meilläkin on yhteinen lapsi, joten minun mielestä ex-naisen tulisi jo alkaa elämään omaa elämää eikä roikkua miehessäni ja yrittää sekoittaa meidän suhdetta. Tätä jatkuvaa roikkumista siis on jo jatkunu kaksi vuotta, joten alkaa kohta usko hiipumaan siitä, että ex-naisen piinasta pääsisi joskus eroon.

Kommentit (9)

Vierailija

Ikävä totuus voi olla, että sinä oletkin lopulta se toinen nainen ihan siinäkin tapauksessa, että suhde kanssasi jatkuu. Luultavasti sitä toista juttua ei ole saatettu päätökseen ennen kuin uusi alkoi sinun kanssasi.

Jos olisin sinä niin mahdollisesti poistuisin kokonaan näyttämöltä (ainakin toistaiseksi) varsinkin jos et pysty ollenkaan selvittämään hommaa - siinä tapauksessa taidat todellakin olla kovin ulkopuolinen.

Miten muuten jouduit tämän miehen ympyröihin? Ei nainen teidän suhdettanne sekoita, vaan sinä olet se väärässä paikassa oleva. On kyllä ihmisiä, jotka ovat harrastaneet tommoista päällekkäinnaimista ihan koko elämänsä, vaikka jo 40-vuottakin kestäneen avioliiton ajan. Ällöttävää. Meillähän ei ole täällä voimassa kaksinnaiminen eikä myöskään minkäänlainen haareminpito!

Vierailija

Ihan sattumalta tavattiin ja aluksi ymmärsin, että tilanne on aivan toinen ja ero oli jo läpikäyty, mutta pikkuhiljaa selvisikin aivan muuta. Suhteessa kuitenkin olen pysynyt, koska kuitenkin ollaan menty asiassa parempaan suuntaan ja kait se klisee pitää paikkansa minunkin kohdalla, että "toivossa on hyvä elää". Meidän suhde ei ole ainut mitä tämä ex-nainen on yrittänyt sabotoida, vaan lähestulkoon kaikkia niitä suhteita mieheni lähipiiristä, jotka ovat alkaneet tämän ex-naisen ja mieheni suhteen jälkeen. Ja naiset näissä suhteissa ovat olleet niitä "uhkia".

Vierailija

Siis toiminta kuulostaa niin laajalta, että se ei ole edes uskottava. Oletko jotenkin pystynyt seuraamaan naisen puheluita vai miten voit esittää jotain tämmöstä - vai tunnetko miehesi lähipiirin niin hyvin ja miten lähipiirissä voisi nyt olla niin kasapäin suhteita, jotka ovat alkaneet miehen ja tämän naisen suhteen jälkeen? Viestisi on jotenkin erittäin omituinen. Tulee melkein mieleen, että olet itse harrastanut jotakin omituista sabotaasia ja nyt esität tämmöisen höpöhöpöjutun tänne palstalle. Vai olisiko esimerkiksi naisen puhelin kaapattu ja jotkut täysin ulkopuoliset tyypit harrastavat sabotointia "hänen nimissään". Sekin olisi mahdollista, mutta siinä tapauksessa on kyse erittäin törkeästä rikollisuudesta. Mitä motiiveja sellaiseen toimintaan on? Joku motiivi pitää olla, jotta tommosta rankkaa rikollisuutta harrastettaisiin - tuohon kuulostaa ihan tiettyjen piirien, suvun ja perheen systemaattiselta tuhoamisprosessilta. Mitä hyötyä joillekin sitten on toisten tuhoamisesta? Kerro sinä, sillä voishan tässä esittää syitä ja tosi rankkoja sellaisia, mutta kerro sinä - parempi niin päin. Ja muut laittakaa mielikuvituksenne vöökkimään asian tiimoilta. Voi olla, että tässä on ihan kyse tässä maassa liikkeillä olevasta ilmiöstä eikä mistään harvinaisesta yksityistapauksessa, jossa joku exä yritetään leimata joksikin häiriköksi.

Tämä vastaus tuli sitten etsivätoimistosta, eräältä syyttäjältä ja rikoskirjailijalta.

Vierailija

Ei tässä kukaan mitään rikosta ole tehnyt, ihmissuhdekiemuroita vain. Ehkä tästä saisi jonkun kirjan tehtyä, koska kaikenlaisia asioita on tapahtunut, joita ei itsekään meinaa uskoa todeksi. Mutta kyllä, totta ne asiat ovat. Olen kyllä todella hyvissä väleissä mieheni lähipiirin kanssa, ja olen keskustellut heidän kanssa tästä meidän tilanteesta ja sen myötä on selvinnyt, että tämä ex-nainen on yrittänyt hämmentää muidenkin parisuhteita ja mustamaalata sekä puhua pahaa näistä muiden parisuhteiden naisista. Ilmeisesti jonkinlainen omistushalu tällä ex-naisella on mieheeni sekä mieheni lähipiirin miehiin. Mene ja tiedä, mutta kummallista touhu on ex-naisen osalta.

Vierailija

olleet yhdessä 2v ja tässä välissä on ollut lukuisia muitakin naisviritelmiä miehelläsi ja teillä on ehditty yhteinen lapsikin vääntää?

Mikä kiire ihmisillä on? Kuulostaa, ettei miehesi ja exän ero ole ollut selvä.

Vierailija

Miehelläni ei siis ole ollut useita naisviritelmiä exän ja minun välissä vaan ex-nainen on hämmentänyt mieheni lähipiirin parisuhteita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat