Millaista olisi seurustella miehen kanssa, jonka kaikki muutkin naiset haluavat?

Vierailija

Mulla on yks todella hyvä ystävä, joka on itseasiassa paljon enemmänkin kuin ystävä mulle salaa. Hän on todella hyvännäköinen, siis oikeasti todella..sellainen, että miltei jokaisen ihmisen pää kääntyy katsomaan perään. Kaikenlisäksi karismaattinen ja herrasmies.

Mietiskelen, millaista seurustelu olisi tuollaisen ihmisen kanssa? Tulisikohan sitä ihan hirveän mustasukkaiseksi? Ja olisiko itsellä kokoajan sellainen tunne, ettei riitä ja pitäisi olla kauniimpi?

Taidan pitää miehen ihan vaan ystävänä :) kun hän on aivan ihana ihminen (en tiedä tietenkään, millainen on suhteessa) ja meillä on niin mielettömän hauskaa keskenämme.

Kommentit (7)

Vierailija

Siitä päättelen että miehen perään kaikki kääntyvät katsomaan. Aina heillä on myös upea seuralainen. Elikkä kyllä sinunkin perään katsellaan yhtälailla. Jos pään sisällä kaikki on "kunnossa" en näe tuossa mitään ongelmaa. Sekä miehen perään katsotaan että sinun perään katsotaan.

Vierailija

mainitsin kyllä olevani ystävä - ei kai kukaan ystäviä ulkonäön perusteella valitse?;)

Ap

Lainaus:

Siitä päättelen että miehen perään kaikki kääntyvät katsomaan. Aina heillä on myös upea seuralainen. Elikkä kyllä sinunkin perään katsellaan yhtälailla. Jos pään sisällä kaikki on "kunnossa" en näe tuossa mitään ongelmaa. Sekä miehen perään katsotaan että sinun perään katsotaan.

Vierailija

on aika erilaista kuin miesten naismaku. Tarkoitan sitä, että vain äärettömän harva mies "iskee" massaan naisia. Toki niitäkin on, mutta naiset on noin yleensä aika monimutkaisia siinä, kehen ihastuvat. Tuli kuvauksestasi elävästi mieleen yhden kaverini poikaystävä. On sellaista Unelmien poikamiestyyppiä, pitkä, raamikas, komea lääkäri. Oikein kohtelias ja mukava jätkä. Ja silti en usko kenenkään muun naisen meidän porukasta haluavan häntä millään tasolla. Tottakai me nähdään (sokeakin näkisi) sen miehen hyvät puolet, mutta kun ei iske ei iske. Mä olisin meistä varmaan potentiaalisin ihastumaan sen tyyppiseen mieheen, oma mieskin on pitkä, raamikas, komea ja menestyvä. Mutta ei. Siinä ei vaan ole sitä JOTAIN, mitä mä miehestä haluan!

Sen sijaan jos nainen on yleisellä tasolla kaunis, miehiä tunkee ovista ja ikkunoista jne. Miehet ei kaipaa sitä mystistä "jotain", että nainen kelpaisi tavoittelun kohteeksi. Kaikki salaperäinen hehku on tietysti bonusta. ;)

Tällä ajan takaa sitä, että vaikka seurustelisit kuinka hyvännäköisen namumiehen kanssa, kilpailu hänestä ei välttämättä ole kuitenkaan kummoista. :D

Vierailija

mutta aikanaan kilpailijoita minulla riitti. Siitä vissiin jäänyt mulle se asenne, että en muka koskaan ole tarpeeksi nätti ja laiha jne ja osaan olla myös mustasukkainen.

Mutta se riippuu niin ihmisestä! Jos sinä olet täysin sinut itsesi kanssa, pidät ja hyväksyt itsesi, niin en usko että ongelmia sen suhteen tulisi! Pieni mustasukkaisuus on tervettä, mutta jos se on kyttäämistä ja kontrolloimista niin sitten on jo paha. Mutta tosiaan asiat tiedät ja päätät sinä! =)

Vierailija

Minä kait olen naimisissa sellaisen kanssa. Hän oli aikanaan kaikkien meidän ikäisten unelma. Minä vannoin ettei ikinä! Ja niinpä tässä vaan ollaan oltu naimisissa yli kymmenen vuotta... Tosin asenteeni varmaan vaikutti, en tosiaan ollut helppo nakki, niiden kaikkien, teen mitä tahansa- naisten joukossa.

Tosin kyllä kai minäkin joidenkin mielestä olen ihan näpsakän näköinen. Viimeksi pikkujouluissa olen kuullut olevani niin kovin kaunis.

Vierailija

Mieheni pitää minua kauniina ja käännän vastaavasti miesten päät.. Tosin omasta mielestäni mieheni on minua paremman näköinen. Harvassa on tuollasia miehiä, mutta kauniita naisia on mielestäni enemmän. Alussa mieheni oli minusta enemmän mustasukkainen.. Omasta epävarmuudestahan toi johtui.. On nykyäänkin mustasukkainen(terveellä tavalla), mutta vähemmän kuin alussa. Itse olen terveellä itsetunnolla varustettu, enkä juurikaan ole mustasukkainen. Eipä ole aihettakaan..

Baarissa, kun olemme naiset on todella päälle käyviä. Miestäni ja minua oikeastaan huvittaa useammat tapaukset. Törkeänä hän pitää, etten minä seurassa tai sormus sormessa merkkaa mitään joillekin naisille. Mieheni suhtautuminen noissa tilanteissa ja yleensä muutenkin kuolaaviin naisiin tekee sen, etten juuri ole mustasukkainen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat