Voisiko tämä liittyä tuohon Enkeli-Elisa tapaukseen?

Vierailija

Pikkulinnut ovat tämän minulle kertoneet ja se tuli mieleen kun näin vauva.fi, aihe vapaa, palstalla tämmöisen ketjun:

Elisan kaapelissa vikaa - sadattuhannet ilman sähköpostia, päivätty 1.3.2012. (Laittaisin ketjun pyörimään, mutta kun minut on bannattu vauva.fi, aihe vapaasta, jostain käsittämättömästä syystä - ehkäpä se johtuu siitä, että olen kuullut näitä juttuja.)

Eli olen kuullut, että Elisa oli ennen joku Puhelinyhdistys. Kun kännyt tulivat markkinoille, niin purettiin kaikki Puhelinyhdistyksen juristin tekemät sopimukset. Kait jotta tämä villi känny- ja puhelinmeininki tuli ylipäätänsä mahdolliseksi. Asianajaja on kuollut moottorisahalla tyyliin murha Anneli Auerissa tai Boodomissa. Asianajajasta ja hänen perheestään kulkee kaikenlaista täysin perätöntä urbaanilegendaa. Tytär on pelkkää kierrätyskamaa sekä avioliitto- että työmarkkinoilla. Joku huora siis? Tunnetteko hänet - hän on siis kierrätettynä pääkaupunkiseudun kaikissa kouluissa? Sopisiko hän jotenkin noihin koulusurmiin, varsinkin kun häneen liittyy joku Jokela ja joku Tuusulassa asuva M-niminen perhe, sama nimi kuin Puhelinyhdistyksen entisellä johtajalla? Tyttären muinoinen poikaystävä on tietokonemies, herra X - arvatkaas kuka - ja Tavjan ja Kuseniinan peppufrendi? Tyttäreen liittyy myös Liisa Ollila, joka on myös Jorma Ollilan vaimo, mutta noita täyskaimoja on jotain 40 kappaletta - eli onkos Ollilalla ihan haaremi?

Olisko muuten CaféNiinistössä mitään samaa kuin Café Ursulassa (missi ja pankkiirin tytär, samaa sukua ja ikäluokkaa)? Pressa Sauli Niinistöllä on joku täyskaima Orionilla ja kun Sauliin ei voi ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä kun yhteistietoja ei ole, niin homma pyöriikin Herra Orionille.

MINÄPÄ KYSYN IHAN ENSIMMÄISENÄ, ETTÄ MITÄ MOTIIVEJA ON NÄILLÄ ELISA-CANDY-ja muiden tarinoiden kirjoittajilla näitä juttuja tuottaessaan? Se olisi nyt ensiarvoisen tärkeää selvittää alkajaisiksi. Mitä motiiveja keksitte? Ne voivat kyllä olla tosi kaukaa ja kiertoteitä haettujakin. Hakekaa niitä myös sitä kautta, että kirjoittajat olisivat itse syyllistyneet johonkin. Mihin sitten? Kysyisin suoraan, että onko näiden tarinoiden avulla mahdollista peittää jopa jotain todella rankkoja talous- ja väkivaltarikoksia. Miten siis?

Olisikos tässä jotain vinkkiä sillekin miksi nämä tarinat ovat herättäneet niin suuren mielenkiinnon? Koskaan emme ole puhuneet salaliitoista, mutta jotain sellaista täältä taitaakin paljastua. Jos joku salaliitto paljastuu, niin moni tulee olemaan todella kusessa. Voiko sellaista omaa kusessaolemista syyttää ehkä sitten sillä, että tein tämän kaiken, koska minä olin niin koulukiusattu itse. Eikös se Aleksander Stubbkin ollut joku koulukiusaaja? Olen kuullut hänen lähettäneen pyytämättä asianajajan tyttärelle viikkottaisia sähköposteja viimevuoden kevään. Häntä ei kyllä tippaakaan kiinnostanut jotkut jonkun Stubbin sähköpostit ja taisi kait siis ihmetellä. Eikös se Stubb ole käynyt sen London School of Economicsin? Mitä porukoita sieltä sitten tulee? Ollila? Joku Obamaan liittyvä? Monica Lewinsky (venäläis-juutalainen tausta)? Ketä vielä? Tämmöisetkö piirit ne maailmaa pyörittävät ja mitä nämä piirit oikein ovat loppujen lopuksi? Eikö sillä Stubillakin ole joku mamupatja? Mitä tyyppejä nämä oikein ovat loppujen lopuksi ihan jokainen iikka? Ovatko heidän taustansa todellakin selvillä? Ja asianajan tyttäreen liittyy myös muita paikkoja, kuten Shell ja Ford, joissa Ollila on pyörinyt. Ja sitten vielä Wahlroos kaiken kukkuraksi. Hirveetä, että jonkun korviin on voinut kantautua näin paljon tavaraa.

Olen kuullut tästä jutusta kokonaisuudessaan kyllä paljon muutakin, mutta ei taida olla paikallaan kertoa sitä tässä teille nyt.

Vastatkaa tähän aloitukseen edes jotakin!

Kommentit (3)

Vierailija

Eli tämmöinen tulee IRC-GALLERIASTA:

hienoo ... vitun hienoo

kahvijenna

Torstai 09.02.2012 01:11

Elisan päiväkirja

törmäsin Elisan tarinaan . tyttö jolla ois ollu vielä elämä edessä tappoi ittensä koska häntä kiusattiin eikä kukaan välittäny . mua järkyttää tässä se että kukaan ei huomannu tai sit vaan ei tahtonut nähä mitä elisalle todella tehtiin . aivan liian moni saa kokee tällästä enkä ikinä antas anteeks jos jollekkin mun ystävistä kävis näin .

Toivon et jokane levittäs tätä tai lukisi edes tuon linkin koska tää

on taas yks niitä vakavia asioita mil ei vaan pidä pelleillä .

"Elisa kuoli helmikuussa 2011 omasta tahdostaan. Päälisin puolin elämän piti olla kunnossa"

________

Kun tekee nettihaun Jenna Lepomäki niin tulee myös seuraavaa:

7.11.2008

Jenna Lepomäki kateissa kurikkalaisesta nuorisokodista

Mistä toi Jenna Lepomäki on kotoisin?

________

Entäs seuraava kommentti vauva.fi, aihe vapaa palstalta:

...entäs poikaa jos se olikin elias

...minttis on ottanut olivian itsemurhan ja kehitellyt tarinan elisasta

_____

Siis mitä ihmeen juttuja nämä kaikki oikein ovat? Liittyvätkö nämä kaikki jotenkin yhteen: Olivia Koivunen, Jenna Lepomäki, Enkeli-Elisa - entä miksi saamme esille Chisun? Hänkö se harjoittelee laulua Agricolan kirkolla, josta lähtee vuotuinen itsemurhakulkue??? JO ON AIKA MOISTA PELLEILYÄ JA TEATTERIA?

KERTOKAA NYT JO IHMEESSÄ, JOS TIEDÄTTE! TÄMÄ ALKAA JO OLLA NIIN PÄÄTTÖMÄN PAKSUA, ETTÄ SANAT JO PUUTTUVAT!

Vierailija

Terveyskeskusrekka: "MALLU TULEE KYLILLE!"

Ambulanssi Auer, valelääkäri Luigi ja AKTn rekkaHilkka, lastentarhanope, tiedotus =???

Mitä tulee oikeasti tekemään kylille ja missä tavarat sitten myydään? Asianajaja Akselin kirpputorilla Espoossa ja Hesassa - ihanko oikein Kaivarin Kanuunassa???

Mikä ihmeen soppa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat