Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhdistetaan nyt Mikkoja Candy-stooreista!

Vierailija

PUHDISTAN AINAKIN KOLME MIKKO CANDY-STOORISTA!

Minä vastaan seuraavista puhdistuksista:

MIKKO MÄENPÄÄ, minkä tittelin laittaisitte hänelle?

ja

MIKKO SIMOLINNA, Suomen yrittäjät

ja

MIKKO HEIKINHEIMO, historiakirjailija tms

Tämä homma on niin paskasta, että toivon kaikkien kunnon Mikkojen saavan nimensä tälle listalle, jotta tämä homma saa jonkun toisenlaisen käänteen.

Ihan totta ihmiset voivat alkaa voida huonosti näistä asioista.

Laittakaa tuntemianne Mikkoja tälle puhdistuslistalle! Kiitos kaikille osallistujille!

Ja tämän ketjun ap on ketjun "Pieni ja posliini" alkuunpanija. Ketju on pyörinyt vauva.fi, aihe vapaa, palstalla. Mutta koska olen bannattu sinne minulle käsittämättömästä syystä, niin voin tehdä avauksia vain tänne. Idean tähän ketjuun sain kuitenkin kun luin äsken jotain ketjua vauvalta. Huomioni siellä kiinnitti äsken myös ketju Järvenpää, Nurmijärvi, Tuusula, Mäntsälä, Sipoo vai Hyvinkää koska nämä ovat alueita, joista teinityttöpuolisiskoni on kadonnut eikä häntä tunnu löytyvän mistään. Ei hän ainakaan näiden Mikkojen joku "saalis" ole voinut olla vaikka olisi missä tällä hetkellä.

Joku huuteli, että Candy on Tampereelta. Juu, siinä tapauksessa kertokaa mikä on linkki Kangasalalle, sillä juuremme menevät sekä pappilaan että Liuksialan kartanoon.

JA PISTE!

Kommentit (1)

Vierailija

Siltä hänen puheensa kuulostavat, että jostain tieto tulee!

Mikko Paateron valepoliisitko ne ovat nurkissa pyörineet? Eivät näytä mitään virkamerkkiä ja mistään ei saa selvitettyä onko heidän toimeksiantonsa oikea vai joku rikollisten räkänokkien homma?

Ei sitä ihan noin vain pitäisi tunkeutua asianajotoimston työntekijöiden koteihin omilla avaimilla yms yms... jostain aika korkealta tämä käskytys on kyllä tullut se nyt on kyllä aivan saletti!

Kuka vastuuseen - Päivi Räsänen - joku Partanen - Paatero - vai kuka?

Mitä mieltä olette Mikko Paatero ja Hannu Lauerman ulkoisesta olemuksesta skaalassa miellyttävä-epämiellyttävä??? Miksi joku entinen jonkun Nuivaniemen vankimielisairaalan hoitaja, nykyinen rautaovien tekijä, motoristi ja joku uskonto-tisti soittelee kännyyn? MITÄ ASIAA ASIANAJOTOIMISTOON?

Uusimmat

Suosituimmat