Mulla on tosi pienet rinnat

Vierailija

Moi! En tiedä yhtään mitä tehdä, mutta jos joku keksii jotain, niin ilmoittakaa ihmeessä.. Minulla on 70AA, eli tosi pienet.. äidilläkin on tosi pienet, ja minulla on todella huono itseluottamus rintojeni takia. En voi myöskään hyvin niitten takia, koska on epämukava olo kun ei ole edes vähän normaalimmat.. Luulen että pienirintaisuuteni on hyvän aineenvaihdunnan takia, en tosin ole varma. Olen jo 16 vuotta vanha, ja pelottaa, että joudun elämään näillä.. Enkä kuitenkaan haluaisi laittaa silikonit.. Onko mitään hormoonipillereitä mitkä saisi rinnat kasvamaan?

Kommentit (5)

Vierailija

Jos olet hoikka ja muuten sporttinen tyttö niin pienet rinnat eivät ole mitään minkä takia kannattaisi potea huonoa itsetuntoa. Ei se rintojen koko ole pääasia vaan se kuinka ne sopivat kantajalleen.

Tämä tulee siis ihan miehen mielipiteenä.

Vierailija

Älä ainakaan missään nimessä ota silikoneja, silikoneja kuuluu minusta käyttää vain esim. jos toinen rinta on poistettu syövän takia. Moni, varsinkin koulutettu mies pitää silikonirintaisia naisia vähän pöljinä tai mielenterveysongelmaisina.

Elämässä moni asia on suhteellista, jos on ylipäätään terve, liikuntakykyinen ihminen, niin siitä pitäisi olla ILOINEN, se kun ei ole itsestään selvä asia vaikka sitä on nuorena vaikea käsittää.

Noin ulkonäöllisesti pienet rinnat ovat ongelma lähinnä ylipainoisille ihmisille. Eli syö ja liiku terveellisesti, varsinkin hoikalla/urheilullisella kropalla rinnat ovat usein luonnostaan pienet johtuen harjoittelusta jne..

Miehet arvostavat rintoja enemmän esim. mukavaa luonnetta, jos sitä puolta murehdit.

Vierailija

Mulla kanssa pienet rinnat ja ikääkin yli 30v.

Eivät kyllä ole kasvaneet kuin hetkellisesti lasten imetyksen aikana...Sen jälkeen palautuneet ihan yhtä pieniksi!

Ilman silikoneja olen pärjännyt ja kun ikää tulee sullakin lisää,niin ei se asia ole enää päällimmäisenä mielessä.

Ostat vaikka alkuun semmoset "geelityynyt",mitkä on kätevä sujauttaa rintsikan ja rinnan väliin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat