Mitä tehdä?

Vierailija

Elän avioliitossa, olen raskaana viikolla 39 ja mies ei halua tätä lasta. Meillä esikoinen on vajaa 2v, ja tulin sattumalta taas raskaaksi vaikka imetin esikoistamme. Abortti ei ollut minulle vaihtoehto, sillä en olisi voinut elää asian kanssa. Mitä teen? En halua rikkoa perhettämme, mutta miehen jatkuva paha olo tulee ilmi minulle vittuiluna ja syyttelynä "kuinka hänellä on vaikeaa suhtautua lapseen, kuinka hän ei sitä halua ja kuinka nyt itsekeskeisyydelläni pilaan meidän kaikkien elämän". Kauhistuttavaa kuunneltavaa kun itse koitan iloita tätä vauvaa. Mitä minun kannattaa tehdä? mies kertoo että miettii joka päivä lähtöä sillä olen ajanut hänet tähän umpikujaan.

Kommentit (2)

Vierailija

Sinä olet kuitenkin lapseen jo kiintynyt, joten jos ukko ei ajan myötä lapseen osaa suhtautua normaalisti ja eroaa niin se on hänen murheensa. Miehiä tulee ja miehiä menee, mutta lapset on ja pysyvät.

Vierailija

Nauti tulevasta lapsesta,joko mies alkaa hyväksyä sen tai sitten ei..aika näyttää.voi olls että hän lähtee poiskin,mutta sinulle jää kutenkin lapset.Ne tuovat iloa sinun elämääsi,joku päivä rinnalla voi olla uusi mies ja hyväksyy sinunkin lapset.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat