Mistä leikkiruokaa keittiöleikkeihin?

Vierailija

Osaisiko joku kertoa, mistä saisin ostettua tytölle leikkuruokaa leikkimökissä kokkaamiseen. Aiemmin olen törmännyt marketeissa isoihin paketteihin, jossa on mm. hedelmiä, nakkeja, kakunpaloja jne. Nyt kun tarvittaisiin, niin ei löydy mistään.

Ikeassa on kankaisia ja muutamissa lelukaupoissa puisia, mutta haluttaisiin nimen omaan muovisia (iso ruokapakettia), joita voi uloskin vielä. Kiitos vinkeistä!

Kommentit (7)

Vierailija

kunpa minäkin olisin pienenä saanut niitä muoviruokia! meillä ei kotona moisiin "turhiin" laitettu rahaa. Meillä leikkimökissä ruokana olivat kivet, kävyt, lehdet jne. Kivoin leikki taisi olla jokakesäinen leikkimökin puhdistus! Kesällä ei pieneen mökkiin kauheasti tehnyt mieli, kun sen valtavasivat ampiaiset, hämähäkit jne.

Parasta oli kun tarhassa oli "kauppa", eli kirjahylly, ja siellä tyhjiä oikeita einespaketteja! Eli tyhjä maitopurkki, tyhjä muropakkaus, kahvipaketti täytetty sanomalehdellä että piti muotonsa... Ainut harmi oli että pojat rikkoivat ne joka leikissä .. Kaikkea sitä nuori aikuinen muistaa ;)

Olen vannonut omille lapsilleni aikanani ostavani noita, mutta toisaalta, kun ei saanut kaikkea valmiina.... minulla ja siskollani on kummallakin todella hyvä mielikuvitus, kun totuttiin kuvittelemaan kivet eri ruuiksi jne.

Vierailija

Taikataikinasta tehdessä saa samalla joksikin sadepäiväksi ja pariksikki kivasti tekemistä. muotoilette ensin porkkanoita, pullia, leipiä, ymym... ja kunhan ne on paistettu niin sitten maalaus . meillä maalattiin ihan perus vesiväreillä niin pienetkin pystyi olemaan mukana. itse sitte lakkasin ne askartelulakalla niin kestivät vvähän kosteuttakin.

Vierailija

marketeistakin voi saada. Ainaki meillä päin S-marketissa näky olevan myytävänä.. ja ei asuta ees missää isossa paikassa, pieni paikka, pieni kauppa ja silti löytyy =) varmaa jostain Halpa-Hallista löytyy kans.

Vierailija

minä ainakin annan omille lapsille meidän omat maitopurkit, voilaatikot, riisi paketit, tyhjät juomapullot, jne... ja heille se on parempi kun nämät leikkijuttuja mitä marketista ostaa ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat