Muovifrotee petarin alle vai päälle???!!

Vierailija

Joo,elikkäs löysin arkistosta vanhan keskustelun jossa moni oli sitä mieltä et muovifrotee tulee petarin alle eikä päälle.Samassa yhteydessä puhuttiin et petarit on niin helppo pestä ku saa koneeseen ettei kannate laittaa froteeta petarin päälle.Mä oon kyl ihan täysin eri mieltä ton petarin pesun jälkeen...Just eilen tyttö kusi meidän sänkyyn ja sieltä meni kaks normileveetä petaria,ja 160cm petari iha märäks.Normileveiden päälliset sain mahtuun koneeseen,MUTTA petaripatjat piti pestä käsin saavissa,ja 160cm petarin päällinenkää ei mahtunu koneeseen,joten joudun sekä päällisen että patjan peseensaavissa polkien.Mietin vaan tässä et onko ihmisillä ihan helvetin suuret pyykkikoneet,vai ihan liiskat petarit??!!Meidän petari on normi 5-6cm,eikä takuuvarmana mee koneeseen patkoineen päivineen =DD Jotenka kyl mä ainaki laitan muovifroteen petarin päälle lakanan alle jottei mun tarvi enää tehä samaa pyykkirumpaa mikä eile oli.Tälle päivälle jäi viel tuplaleveen peiton pesu käsin,koska ei mahu koneeseen...FUCK!!!

Kommentit (2)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat