Miten kestää "pakkoavioliittoa"

Vierailija

Mitä tehdä, kun kotona kärsii pahasta olosta, maha koko ajan kipeä ja nukkuu tosi huonosti? Mies mitätöi koko ajan, vähättelee kaikkia mun juttuja. Ja tietty täähän on kaikki mun syytä... Viimeks eilen, kun yritin puhua, niin tuumas vaan että mihis te täältä lähtisitte (lapset ja mä). Totta, mulla ei tällä hetkellä ole kunnon tuloja, mutta saan kohta tutkinnon kasaan ja sit työura vois aueta. Mut miten pystyis tarjoamaan lapsille elintason, johon ovat tottuneet? Ei mitään ekstrahienoa, mutta on niillä ollu omat harrastuksensa, joiden ei haluis loppuvan. Lisäks mulla ei ole varaa kämppiin tällä alueella. Miten kestää, onko kellään kokemusta? Ajattelin jos kestäisin siiheks kun lapset lähtee opiskelemaan, mut en tiedä enää.

Kommentit (2)

Vierailija

Ap tässä vielä, kun toivois kohtalotovereiden kommentteja. Miten kestää henkistä väkivaltaa, voiks siitä sairastua? Pitäiskö lähteä, rikkoa perhe ja kituuttaa pienillä tuloilla? Miten mua viisaammat on tän ratkaissu? Ja jos lähtisin, miten menee kämpän jakaminen, jos toinen on maksanut lainat, kun mä olen paljon pieni palkkaisempi ja välillä kotiäitinä? Mä pelkään että toinen suuttuu, jos sen pitää maksaa mulle jotain.

Vierailija

Et todellakaan odota, kunnes lapset isoja. Tuollaista suhdetta ei saa kukaan kestää. Jätät miehen, oikeusavustaja selvittää mikä on sinun osuus omaisuudesta. Lapsilla on onnellisempi lapsuus, kun viet heidät tuosta helvetistä pois. Pärjäät kyllä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat