Lasten syntymäpäivistä

Vierailija

Vietettiin hiljattain tässä tyttäreni 5-vuotis syntymäpäiviä. Minua jäi vaivaamaan erään vieraan kommentti juhlista, että onkohan tuolla naapurin tytöllä paremmat synttärit huomenna kuin täällä? Mitä nykyajan lapset haluaa juhlilta kun mikään ei kelpaa. En ollut järjestänyt mitään ihmeellisempää ohjelmaa. Oli lämmin ja kaunis päivä, joten olimme ulkona. Lapset puhalsivat saippuakuplia ja hyppivät trampoliinissa. Onko nykyajan lapset tottuneet liian hyvälle? Esim. pitääkö synttäreillä olla taikuri, poniajelua ym. ohjelmaa? Olemme aika vähävarainen perhe, joten meillä ei ole varaa järjestää kummempia kekkereitä. Itse olen ajatellut että riittää, kun käy kavereita kylässä ja ollaan yhdessä. Mutta ei taida riittää?

Kommentit (1)

Vierailija

Älä välitä, jos kommentti oli lapsen, jos joku aikuinen sanoi, niin oli törkeätä. Lapset lipsauttelevat erilaisia kommentteja tarkoittamatta kuitenkaan loukata.

Kirjoittamasi perusteella kuulosti siltä, että teillä on ollut kivat synttärit ja juuri tuo mainitsemasi yhdessäolo kavereiden kesken on minunkin mielestäni se pääasia. Nykyään on kaiken maailman kilpavarustelusynttäreitä, mutta tavalliset kotisynttäritkin ovat riittävät. Pääasia, että lasta juhlistetaan hänen tärkeän päivän kunniaksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat