millä eroon maksaläiskistä???

Vierailija

nyt raskausaikana ilmestynyt kasvoihin maksaläiskiä, pahenee vain näin loppua kohden näköjään..:( Voiko niitä hoitaa mitenkään? todella ikävän näköisiä tuntuu että näytän päivä päivältä hirveämmältä..

Kommentit (4)

Vierailija

mutta koska sinulla on taipumusta maksaläiskiin, suosittelen että käytät jatkossa (etenkin keväällä!) aurinkovoidetta isolla suojakertoimella. Vaikka olisitkin jo synnyttänyt, suojaa kasvojen ihoa joka tapauksessa.

Jos käytät jotain kemikaalia läiskien poistoon, katso ettei se ole haitallista sikiölle.

Läiskiä on mahdollista poistaa myös laserilla, mutta se kannattaa ainoastaan siinä tapauksessa etteivät ne lähde missään välissä pois (sinulla tuskin näin koska johtuvat raskaudesta). Laserinkin kanssa täytyy kuitenkin olla harkitsevainen, sillä väärä toimenpide saattaa jättää alueet aikanaan vaaleammaksi kuin muun ihon.

Vierailija

itselläni ilmestyi myös rintojen alueelle (ei onneksi kasvoihin) maksaläiskiä ensimmäisen raskauden aikana, mutta ne ketosivat nopeasti synnytyksen jällkeen. Toisen raskauden aikana maksaläiskät palasivat, eivätkä olleet kadonneet vielä vuosikaan synnytyksen jälkeen. Ongelmaan auttoi ihon kuoriminen glykolihapolla, jota tilasin chemical peel shop nimisestä suomalaisesta nettikaupasta. Samasta paikasta tilasin myös mikrohiontavoidetta. Näillä sain maksaläiskät vaalentumaan suht huomaamattomiksi, vähäsen ne edelleen näkyvät, mutta ovat siis vaalentuneet silminnähden.

Vierailija

Minulla myös ilmaantui ensimmäisen raskauden puolivälistä alkaen maksaläiskiä rintojen alueelle, mutta synnytyksen jälkeen ne katosivat. Toisen synnytyksen jälkeen maksaläiskät palasivat, ja jäivätkin sitten pysyviksi. Tilasin Chemical peel shop nimisestä nettikaupasta 50% glykolihappokuorinnan, joka soveltuu nimenomaan maksaläiskille. Olen kuorinut ihoa glykolihapolla nyt useamman kerran, ja maksaläiskät ovat vaalenneet todella hyvin. Olen erittäin tyytyväinen. Raskausaikanahan noita kemiallisia kuorintoja ei saa käyttää, mutta sitten esim synnytyksen jälkeen voit miettiä. Kosmetologillakin saa ihon kemialisen kuorinnan, hintaa voi tietysti tulla rutkasti enemmän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat