Kampaaja PILASI hiukseni!

Vierailija

Eli olin eilen kampaajalla , olin ottanut mukaan kuvia hiusväresitä jotka näytin kampaajalle. Hiusten värin olisi pitänyt olla kuin Blake Livelyllä mutta sitten kun hän pesi värin pois siitä tuli tumman harmaa missä oli vaalenaharmaita raitoja, olin aivan järkyttynyt ja kampaaja kysyi mitä pidän, kerroin että hiukset eivät ole yhtään sellaiset kuin olin näyttänyt kuvassa. Sitten hän meni varmaan puoleksi tunniksi juoruamaan muiden kampaajien kanssa ja sitten tuli sanomaan että hän voi värjtä ne uudelleen, sitten näytin hänelle viellä sitä kuvaa ja kerroin tarkasti millaionen värin pitäsi olla, sitten hän meni taas 15min juoruamaan muiden kanssa ja tuli takaisin ja kertoi että ei värjää hiuksiani. HÄn suistui laittamaan vain värimaskin /hiusnaamion joka värjää hiuksia. No suistuin sitten siihen ja näytin kuvaa viellä kerran että hän varmasti ymmärtäisi värin jota haen. Sitten kun hän oli antanut naamion vaikuttaa hän pesi sen hiuksistani ja tulos oli PUNAINEN!!!! siinä kohtaa näin niiin punaista että oli niin lähellä että olisin alkanut räyhäämään kampaajalle. No lopulta kampaaja vain haukkui hiuksiani huonolaatuisiksi ja syytti hiuksiani siitä että väri meni huonosti. Lopulta lähdin kampaamosta maksamatta ja tein selväksi että tälläisestä P*S*ASTTA EN MAKSA !!olisi pitänyt pyytää ilmaisia tuoptteista kampaamosta koska hän pilasi hiukseni, näitä ei voi esdes korjata koska tulos olisi muuten oranssi !! KAMPAAJA OLI AIVAN AMMATTITAIDOTTON !!!! KUKA TUOMMOISIA EDES PALKKAA?????????

Kommentit (7)

Vierailija

Joo, mullakin öljytty kalju nii ei tarvi ressata. Ja näin miehenä voin sanoa ettei toi emäntä jonka kuontaloa oisit halunnu matkia oo ees ton mielipahan arvoinen :)

Vierailija

Jos et pääse sopimukseen kampaajan kanssa, voit ottaa yhteyttä paikalliseen kuluttajaneuvojaan. Hän valvoo kuluttajan oikeuksia, kun kuluttaja ostaa tuotteita ja palveluita ammatinharjoittajalta.

Vierailija

oliko sulla mennessä oma luonnollinen hiusväri(ja jos oli niin minkä sävyinen), oliko tukassasi kemikaaleja(hiuslakka, kuivashampoo, jätettävä hoitoaine), oliko alla joku muu keinotekoinen väri(ja jos oli niin minkä sävyinen?)... Omien hiusten pigmentti muuttuu aineiden alla omalla tavallaan, joten jos edellisellä asiakkaalla oli tullut samalla aineella sellainen väri mitä tarkoitit niin kampaaja ei voinut tietää että onko edellisellö asiaakkaalla tai sitten sulla piileskelevää punapigmenttiä tms... Ja jos tukkaasi oli värjätty niin siitä ei ikinä tiedä että mitä tulee. Aika arpapeliä on tuo tukan värjäily (nimimerkki samaa ainettta käyttänyt kolmisen vuotta monien yllätyksien jäljeen)

Vierailija

Luonnollinen hiusväri on tumma maantien harmaa ja hiukset on värjätty moneen otteeseen vaaleiksi. Hiuksissani ei ollut mitään kemikaaleja kampaajalle mennessäni. Ikinä ei ole näin käynyt että vaaleista hiuksistani olisi värjäyksen tuloksena tullut puna/haarmaa/oranssit. Ja nyt parin pesun jälkeen väri on haalistunut aivan kamalan väriseksi.. aivan kuin auringon polttama vanham mummon tukka..

Vierailija

mulla kävi maanantaina aivan samal tavalla kuin keskustelun aloittajalle. Paitasi hiukseni ovat nyt puna/harmaat!!!! Olen niin VIT*N vihainen, miten voi olla niin helvetin vaikeaa värjätä jo valmiiksi blondit hiukset pari astetta tummemmaksi !?!?! Ollaan varmaan käyty samalla ammattitaidottomalla" kampaajalla" tuommosten kampaajien pitäis mennä leikkaamaan lampaitten villoja eikä jäädä pilaamaan ihmisten hiuksia... Nyt alkaa koulukin kohta ja sain uuden ajan eri kampaamoon vasta ensi viikon perjantaiksi...

Vierailija

Kannattaa laittaa vielä palautetta kampaajan omistajalle, eikös kampaamoilla ole yleensä ns. tuolivuokralaisia? Toki virheitä sattuu, mutta jos tämä olikin moneskin kerta?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat