VARO KEVENNYS tuotteita

Vierailija

Tilasin kevennys tablettaja kokeilu aika 14 päivää.Tuossa ajassa ei laihtumista tapahtunut ainoastaan sain vatsakipuja.Otin vielä kuukauden jakson katsoakseni tehoaako tuotteet EI TEHONNUT. Mutta kävikin niin että tilausta ei voi peruuttaa enää 14 päivän jälkeen vaan sitoituu ostamaan tuotteita 9 kuukauden ajan hintaan liki 300 euroa.Tilausta ei voi perua vaikka en voi tuotteita käyttää.Varokaa ettei tulee samaa erehdystä.olen anellut tilauksen peruuutusta toistuvasti,mutta Kevennys firma ei ole halukas yhtään tulemaan vastaan vaan minun on pakko ottaa tuotteet ja maksaa joka kuukausi.En saa edes maksaa tuotteita kerralla pois että säästyisin jokakuukausittaiselta maksuvaivalta,mutta sekään ei heille käy.

Tämä minulle ei tehoavaa tuotetta myy. www.kevennys.fi markkinoija Fennotuonti Oy

Varokaa kyseistä myyntitapaa !

Sivut

Kommentit (73)

Vierailija

minäkin tilasin kevennys tabletteja ja tapahtu samalaisesti kun sinulle,minäkin sain kova vatsakipuja,joka lääkäri on sanonut kun piti lopetä,mene poliisin puheet kun ovat meidän hujaneet tämä on hujaus firma,joku voi tehdä tämän asiat jotaikin.tv.sp

Vierailija

VAROKAA tilaamasta tätä. Lukekaa "herkuttele.com" -sivuilta kommentteja. Osalle nämä ei käy, osa ei onnistu peruuttamaan. Minun piti perua tilaus koska sairastuin enkä voinut aloittaa tuotetta. Palautin kokeilupaketin peruuttaakseni tilauksen 14 päivän kuluessa (siis lain mukaan) ja he eivät saaneet muka koko pakettia. He lähettivät minulle seuraavan paketin ja palautin senkin, he EIVÄT saaneet sitäkään. Postipalautukset eivät siis menneet perille. Yrittivät laskuttaa minulta niitä, uhkasivat ulosotolla.Kuluttaja viranomainen sanoi että kannattaa varoa tällaisia firmoja!!! -TÄYTTÄ HUIJAUSTA KOKO HOMMA.

Vierailija

VAROKAA TODELLA KAIKKI tätä kuuria. Ei saa perutuksi, vaikka ei pysty syömään tätä. Aina vain tulee postista pakettia lissää. Siis Fennotuonti kerää vain ihmisiltä rahaa turhasta tuotteesta 29,90/kk.

Nuo edelliset kirjoitukset sopii minunkin tapaukseen. ÄLKÄÄ KOSKAAN OTTAKO KUKAAN TÄTÄ KUURIA.

Vierailija

Lainaus:

Tilasin kevennys tablettaja kokeilu aika 14 päivää.Tuossa ajassa ei laihtumista tapahtunut ainoastaan sain vatsakipuja.Otin vielä kuukauden jakson katsoakseni tehoaako tuotteet EI TEHONNUT. Mutta kävikin niin että tilausta ei voi peruuttaa enää 14 päivän jälkeen vaan sitoituu ostamaan tuotteita 9 kuukauden ajan hintaan liki 300 euroa.Tilausta ei voi perua vaikka en voi tuotteita käyttää.Varokaa ettei tulee samaa erehdystä.olen anellut tilauksen peruuutusta toistuvasti,mutta Kevennys firma ei ole halukas yhtään tulemaan vastaan vaan minun on pakko ottaa tuotteet ja maksaa joka kuukausi.En saa edes maksaa tuotteita kerralla pois että säästyisin jokakuukausittaiselta maksuvaivalta,mutta sekään ei heille käy. Tämä minulle ei tehoavaa tuotetta myy. www.kevennys.fi markkinoija Fennotuonti Oy Varokaa kyseistä myyntitapaa !

Itse menin samaan halpaan.Mitähän kuluttaja-asiamies sanoo tälläisesta?Onko pakko kuulua 9kk ja maksaa tuo liki 300 euroa??Ja vielä että Kevennyksestä ei voi erota tai tuotteita palauttaa asiakaspalautuksena.Meinaan otta yhteyttä Kuluttajan suojaan yms...

Vierailija

Itse olen saanut kevennyksellä pois 26kg

Pitäähän siinnätoki muutakin tehdä kun vain popsia pillereitä ja ootella että paino putoaa että simsalabim

Vierailija

Googlasin esimerkin Nutrilet suklaa smoothie ja tässä sisältö:

AINESOSAT: Soijaproteiini, fruktoosi, soijakuitu, kaakaojauhe (kaakao, kaliumkarbonaatti), emulgointiaine (soijalesitiini), soijarasvajauhe (soijaöljy, glukoosisiirappi, maitoproteiini, pentanatriumtrifosfaatti, trikalsiumfosfaatti, luontaiset aromit), kivennäisaineet (trinatriumsitraatti, kaliumkloridi, trimagnesiumsitraatti, trikalsiumsitraatti, trikalsiumfosfaatti, natriumkloridi, ferrofumaraatti, sinkkisulfaatti, kupariglukonaatti, mangaanisulfaatti, natriummolydaatti, kaliumjodidi, kromikloridi, natriumsele-niitti), kuivattu glukoosisiirappi, aromit (suklaa, banaani, kofeiini), stabilointiaineet (guarkumi, ksantaanikumi), vitamiinit (askorbiinihappo, nikotiiniamidi, D-?-tokoferyyliasetaatti, kalsium-D-pantotenaatti, pyridoksiinihydrokloridi, riboflaviini, tiamiinihydrokloridi, retinyyliasetaatti, foolihappo, D-biotiini, fyllokinoni, kolekalsiferoli, syanokobalamiini), makeutusaineet (aspartaami, asesulfaami K), maltodekstriini, dekstriini, glyseroli, väri (sokerikulööri), stabilointiaine (arabikumi).

Siis ihan hirveetä paskaa ja eivät edistä ainakaan terveyttä.

Tosin muutaman viikon noita voi syödä, jos ei halua tehdä kunnon ruokaa itse.

Esimerkki kanakeitosta:

AINESOSAT: Soijaproteiini, kuivattu glukoosisiirappi, soijakuitu, rasvaton maitojauhe, soijaöljy, kivennäisaineet (kaliumkloridi, trimagnesiumsitraatti, trikalsiumsitraatti, trikalsiumfosfaatti, ferrofumaraatti, sinkkisulfaatti, mangaanisulfaatti, kupariglukonaatti, natriummolybdaatti, kaliumjodidi, kromikloridi, natriumseleniitti), arominvahvenne (mononatriumglutamaatti), kana-aromi (sisältää sulfiittia) ja kasvisaromi (sisältää sinappia ja selleriä), suola, maltodekstriini, maitoproteiini, muunnettu tärkkelys (peruna), laktoosi, hiivauute, väri (beta-karoteeni), yrtit ja mausteet (ruohosipuli, mustapippuri, kurkuma, muskotti), sakeuttamisaine (ksantaanikumi), sipulijauhe, persilja (0,2%), valkosipuli, emulgointiaine (soijalesitiini), vitamiinit (askorbiinihappo, nikotiiniamidi, DL-?-tokoferyyliasetaatti, kalsium-D-pantotenaatti, pyridoksiinihydrokloridi, riboflaviini, tiamiinihydrokloridi, retinyyliasetaatti, foolihappo, D-biotiini, fyllokinoni, kolekalsiferoli, syanokobalamiini), hapettumisenestoaineet (askorbyylipalmitaatti, alfatokoferoli). Sisältää vehnää. Saattaa sisältää pieniä määriä kananmunaa. Valmiin keiton suolapitoisuus on 0,7 %.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

Kanakeitto ilman kanaa?

Jos ihan laiska on, niin ostaa pakastealtaasta kasviksia ja lihahyllystä maustamatonta broileria. Heittää kattilaan sekä merisuolaa ja currya joukkoon. Tomaattipyre antaa myös hyvää makua.

Lisäksi voi laittaa tuorejuustoa taikka koskenlaskija sulatejuustoa, niin saa hyvää rasvaa mukaan. Rasva ja proteiini pitää kylläisenä kera hyvien hiilarien.

Toki nyt on kotimaiset kasvikset parhaimmillaan ja ei siinä pesemisessä ja pilkkomisessa varttia kauempaa mene.

Aamupalaksi kannattaa tehdä smoothie tai syödä luonnonjogurttia marjoilla, joita pakastin pitäisi olla täynnä hyvän marjakesän jäljiltä.

Lisäksi C- ja D-vitamiinia tarvitaan purkista sekä magnesiumia.

C- ja D-vitamiinin sekä magnesiumin puute on maailman yleisin ravitsemuksellinen puutos.

C-vitamiinia 500-1000mg / vrk

D-vitamiinia 50-100µg / vrk

Magnesiumia (sitraatti) 300-400mg/vrk

Tärkeä D-vitamiini, Lääkäri Antti Heikkilä

http://www.katsomo.fi/?progId=140659

Miksi pillereitä kannattaa syödä pimeällä eli kaikki mitä sinun pitää tietää D-vitamiinista

http://honkanen.wordpress.com/2012/10/04/d-vitamiini-ihmelaaketta-purkista/

Vierailija

huojentavaa kuulla etten ole yksin näitten huuhaa pillereitten kanssa, palautin tuotteet mahakivun ja ripulin takia ja tulivat takaisin yli 70e perintälaskulla, voi kuulemma palauttaa terveydellisistä syistä mutta ei onnistunut, pitäsi tehdä testit ja lääkärintodistus vaikka lääkärini sanoi ettei noita kannata syödä, nyt pitäisi mennä uudestaan yksityislääkärille testeihin vähän vaikeaa kun en ole kolmee kk noita edes syönyt, pari päivää söin ja tuli oireet, nyt perivät vaan tuota laskua vaikka tuotteita ei minulla olekkaan, ei kuulemma voi palauttaa koska ovat elintarvikkeita, vaikka palautettu täysin avaamattomina paketteina, täytynee viedä käräjille ja kungingakuluttajaan koko juttu....ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO, TÄYTTÄ HUUHAATA!!!

Vierailija
Vierailija

Tilasin kevennys tablettaja kokeilu aika 14 päivää.Tuossa ajassa ei laihtumista tapahtunut ainoastaan sain vatsakipuja.Otin vielä kuukauden jakson katsoakseni tehoaako tuotteet EI TEHONNUT. Mutta kävikin niin että tilausta ei voi peruuttaa enää 14 päivän jälkeen vaan sitoituu ostamaan tuotteita 9 kuukauden ajan hintaan liki 300 euroa.Tilausta ei voi perua vaikka en voi tuotteita käyttää.Varokaa ettei tulee samaa erehdystä.olen anellut tilauksen peruuutusta toistuvasti,mutta Kevennys firma ei ole halukas yhtään tulemaan vastaan vaan minun on pakko ottaa tuotteet ja maksaa joka kuukausi.En saa edes maksaa tuotteita kerralla pois että säästyisin jokakuukausittaiselta maksuvaivalta,mutta sekään ei heille käy.
Tämä minulle ei tehoavaa tuotetta myy. www.kevennys.fi markkinoija Fennotuonti Oy
Varokaa kyseistä myyntitapaa !

Vierailija

Olen ilmoittanut Kuningaskuluttaja-ohjelmalle asiasta ja myös 45minuttia ohjelmaan. Mikähän olisi seuraava julkisuus? Olen pakotettu lunastamaan 9 kuukauden aikana pillerit kovalla hinnalla, rahoilleni oli tarpeellisempaakin käyttöä, mutta en saa katkaistua vaikka en ole mitään sopimusta tehnyt!!! Miten tämä on mahdollista, eikö mikään auta. Olen ikääntynyt eläkeläinen, en rasvainen.

Vierailija

Kevennys-tabletit, jotka eivät toimi ja joiden myyntiä ei voi perua:Viisainta olisi ottaa yhteys oman paikakunnan Kulutusviranomaisiin. (kuluttajasuoja asiamies). Pirkko Hämäläinen, Kuopio, 0503616520

Vierailija

Sinänsä naurattaa ihmisten tyhmyys kun paitsi tilaavat lukematta sopimusehtoja, ni eivät myöskään vaivaudu googlettamaan tuotteesta.

Itse kierrän kaukaa kaikki huuhaataikatabletit. Terveellinen laihdutus ja pysyvät muutokset lähtevät elämäntapojen muuttamisesta. Syökää hyvin ja liikkukaa, laihdutus ja painon kurissapito on niinkin yksinkertaista. :) Ihan turha kiduttaa itseään kaiken maailman dieeteillä, jos sitä kuitenkin palaa vanhoihin huonoihin tapoihin.

Vierailija

Onhan muillakin samoja kokemuksia. Ihan huijari klubi,ei pääse puhelimella kuuluu vaan(tyyt tyyt) Olen palauttanut kaikki tabletit ovat kauhean makuisia.Ilmoittasin Kuningaskuluttajaan, kun saisin jonkun samanlaisia kokemuksia kokeneen kaverin? Yhteydenotto  Irma 044-0744696

Vierailija

Hello!

Mäkin sorruin ottamaan koepakkauksen. Söin viikon verran tabuja ja mitä ihmettä! Sain vatsavaivat ja yhtenä iltana olo oli outo. Mittasin verenpaineen, joka oli ollut aina aiemmin n. 140/85 ja syke ok. Nyt verenpainemittari nousi ja nousi, otti lisävoimaakin kaksi kertaa. Säikähdin. Verenpaineeni oli 205/105 ja syke 67. Otin uudelleen paineet ja sama kahdensadan pintaan ylipaine ja alipaine satukan yli. Lähdin siltä seisomalta terveyskeskukseen ja sielläkään ei ollut paremmat paineet. Pelotti. Sain yhden verenpainetabun ja ajan lääkärille. Kotiin tultuani kävin mielessäni kaikki seikat: ruuat, suolat ja muut poikkeukset. Mieleeni tuli vaan tämä laihdutustabu. Sen tuoteseloste selvittikin jotain: chiliä, chiliä ja vahvaa, että alkaa sulattamaan rasvaa ja työntää ulos ruuat. Heitin tabut roskikseen. Siitä on viikko. Nyt olen mitannut verenpaineet ja koko ajan tulee paremmat tulokset. Äsken mittasin ja luvut olivat loistavat 125/85. En ole tutkija, vaikka näyttäisi olevan noiden tabujen syytä verenpaineen nousut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat