Suutelu vanhan romanssin/ihastuksen kanssa

Vierailija

Hei!

Olen hieman kinkkiriikksiessä tilanteessa, asiaa olen miettinyt monelta kantilta ja tahtoisin kuulla muutaman mielipiteen asiassa. Aloitin seurustelun muutama kuukausi sitten. Rakastuimme päätäpahkaa ihan aidotsi ja onnellisesti ja tapailtuamme jonkin aikaa päätimme aloittaa "virallisen" seurustelun. Saman tien puhuimme yhteisestä tulevaisuudesta, yhteen muuttamisesta jne.

Kumppanillani oli n vuosi ennen seurusteluamme romanssi toisen miehen kanssa, joka lähti vuodeksi ulkomaille. Mies palasi seurustelumme alkamisajankohtana takaisin Suomeen ja naisystäväni kertoi minulle että he haluaisivat tavata, ystävinä tottakai. Minulle ajatus oli ok, kerroin kuitenkin olevani hieman hermostunut aiheesta ja asiasta keskusteltiin. Tapammisen puhuttiin olevan parin tunnin kuulumisten vaihtaminen.

Tapaaminen oli ja se yllättäen kesti kahdeksan tuntia. Keskustelin asiasta naisytäväni kanssa ja hän sanoi tapaamisen olleen mukava, he olivat kävelleet ympäri kaupunkia, uppoutuneet reissukertomuksiin, olivat käyneet baarissa (ei juopottelua) katsomassa jääkiekkopeliä ja päätyneet vielä illan päälle syömään ravintolaan ja sieltä naisystäväni oli mennyt kotiin. Asia tuntui olevan ok ja kun kertomus oli vakuuttava, niin en asiaa sen enempää mietttinyt. Aihe alkoi kuitenkin jostain syystä myöhemmin vaivaamaan, ja kun toinen outo tilanne sattui muutama päivä tapaamisen jälkeen eräänä aamupäivänä niin tuntui ettei jokin ollut kohdallaan. Kyselyni eivät tuottaneet tulosta, vaan naisystäväni vannoi ettei hiedän välillää ole tapahtunut mitään. Luin eräänä yönä naisystäväni viestittelyjä (tiedän, ei saisi tehdä, mutta..) ko miehen kanssa. Viesteistä löytyi vittaus suuteluun sekä muutama päivä tapaamisen jälkeen olleeseen aamupäiväiseen yhteiseen uimahetkeen.

Otin asian puheeksi ja naisystäväni kertoi ja pahoitteli että ei ollut kertonut kaikkea. Uimareissu oli jätetty kertomatta, koska hän ei halunnut huolestuttaa minua. He olivat vain ystäviä. Suutelusta hän oli erittäin pahoillaan ja sanoi sen tapahtuneen puolivahingossa puistossa kun he olivat halanneet tapaamisen alun yhteydessä. Tätäkään hän ei ollut halunnut kertoa, perusteluna oli se että hän halusi suojella minua turhalta huolelta. Asialla ei kuulemma ollut merkitystä. Minulle luonnolisesti oli ja aiheesta keskusteltiin pitkin ja poikin, riideltiin ja itekettiinkin, mutta naisystäväni sai minut vakuuttuneeksi ettei asiassa ollut mitään sen ihmeempää, vannoi ettei muuta tapahtunut, pahoitteli syvästi ja vannoi rakkauttaan.

Aikaa kului muutamia viikkoja ja keskustelimme myöhemmin miehestä pintapuolisesti, kysyin missä hän asuu matkan jälkeen jne. Naisystäväni ei tiennyt missä, kuulemma jonkin kaverinsa luona. Miehestä keskusteltiin silloin tällöin ja asia alkoi olemaan aika arkinen, eikä juurikaan enää vaivannut, kunnes hetki sitten epäilyni parista oudosta lauseesta jälleen heräsivät ja nostin asian uudelleen esiin. Luin nuo samat viestit uudelleen (luvan kanssa). Jokin asiassa oli vaivannut minua muutenkin ja tuntui etten päässyt ajatuksesta eroon. Viestien lukemisen jälkeen keskustelimme aiheesta ja naisystäväni puhui epähuomiossa itsensä pussiin paljastamalla vahingossa että oli ollut miehen luona tapaamisiltana... Mies oli pyytänyt illan päätteksi naisystävääni katsomaan asuntoa, missä hän majailee, jonne naisystäväni oli sitten mennyt. Ja samalla paljastui (vahingossa) myös se että tuo suutelu oli tapahtunut asunnossa. Suutelua ei kuulemma ollut muualla kuin asunnossa.

Olen kysynyt suoraan naisystävältäni, että oliko heillä seksiä. Baisystäväni kieltää sen jyrkästi. Naisystäväni oli halunnut suutelun jälkeen poistua ja mies oli saattanut naisystäväni kotiin.

Heidän välisestä viestittelystään käy myös ilmi, että naisystäväni on epäröinyt suhdettaan minuun heidän tapaamisensa jälkeen. Myöhemmin, suhteellisen pian, kuitenkin viestien perusteella "valinnut" minut. Viesteissä on myös harvakseltaan erittäin pinnallisia, flirttaavia ja vitsailevia viitteitä seksuaalisista asioista.

Olen nyt hieman pyörällä päästäni. Naisystäväni pahoittelee suuresti ja vetoaa jälleen siihen että halusi suojella minua huolelta ja olla kertomatta kaikkea. He ovat pelkkiä ystäviä. Hän vannoo rakkauttaan ja pyytää syvästi anteeksi.

Omasta puolestani luottamus ja sen puute ravistelee minua kovasti. En tällä hetkellä pysty täysin luottamaan, etteikö heillä olisi olut suutelua enemmän. Asiassa on jo kaksi kertaa vannoen valehdeltu ja en tällä hetkellä pysty määrittelemän missä totuus menee. Rakastamme toisiamme, mutta epäilen että tämä epäluottamus alkaa kaivertamaan suhdettamme ja omaa rakkauttani. Olmme puhuneet syksyllä yhteen muuttamisesta. Olen yhtäaikaa pöyristynyt ja vihainenkin, olemme pitäneet suhdettamme erittin avoimena alusta asti, perustuen täydelliseen rehellisyyteen ja usea tuohon mieheen liittyvä asia on valehdeltu kirkkain silmin, ja olen luottanut naisystäväni sanaan. Olen ajatellut suhteemme olevan erityinen, hieno ja avoin ja naisystäväni on ollut samaa mieltä. TÄllä hetkellä naisystäväni sanoo ettei ole ollut sen uimareissun jälkeen mieheen missään yhteydessä, eikä aio ollakaan, vaan haluaa olla täysin erossa, jottei epäselvyyksiä synny.

Ajatuksia asiasta? Miten mahdollisena pidätte sitä että asunnossa oli seksiä? En odota sinänsä mitään päätöslauselmia, vaan yleistä pohdintaa siitä mieltä olette naisystäväni käytöksestä ja mielipiteitä tuon luottamusasian suhteen.

Kommentit (1)

Vierailija

ehkä ei, mutta jonkinlaista kiinnostusta, vanha suola janottaa -meininkiä kuitenkin.

Jos naisystäväsi on "valinnut" sinut, eikä aio enää tavata toista miestä, uskoisin, että hän haluaa vakiintua sinuun. Jos kuitenkin mies pyörii kuvioissa, on viestittelyä ym. hän ei ehkä saa miestä mielestään. Mutta todella vaikea sanoa, mitä toinen ajattelee. Voi olla niinkin, että naisystäväsi ajattelee rationalisesti haluavansa olla kanssasi ja yrittää unohtaa toisen miehen olemalla pitämättä yhteyttä häneen, mutta tunteita voi olla vaikea kontroloida, varsinkin jos on tunteella elävä ihminen (jos tunteet sanovat naisellesi, että toinen mies on kiinnostava).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat