Helppo tapa tienata netissä

Vierailija

Ootteko kuulleet tästä justbeenpaid.com / JSS-Tripler -palvelusta? Palvelu maksaa takaisin 2% joka päivä sijoitetuista varoista 81 päivän ajan.

Palvelussa ostetaan $10 maksavia positioita, ja palvelu maksaa joka päivä tilillesi tuon 2% jokaisesta positiosta. Elikä jos sijoitat vaikka 1000 dollaria, eli ostat 100 positiota, saat 81 päivän ajan tilillesi $20. Ja kun ostat näillä joka päivä niin monta positiota kun pystyt, päivittäisen voitot kasvaa aika huimaa vauhtia. Palvelussa on nollaustoiminto "Restart -feature" jolla taataa palvelun jatkuvuus.

Oon yrittänyt etsiä netistä vaikka mistä tietoa siitä, onko kyseessä samanlainen huijaus kun mitä nämä yleensä on, mutta negatiivisia lausuntoja ei ole tullut vastaan. Kannattaa käydä tutustumassa, saat palvelusta $10 aloitusrahaksi, joten voit sillä testata toimiiko homma. Itse olen pistänyt tuonne jo jonkin verran rahaa, ja joka päivä saan takaisin enemmän ja enemmän, koska ostan joka päivä lisää positioita.

Kandee käydä tutustumassa! ja alottamassa vaikka tolla valmiilla $10

Kommentit (2)

Vierailija

seiskan sivuilla kuin on tullut huijatuksi. Eihän tuollainen nyt millään ole tosijuttu vaan silkka huijausta.

Saat kympin alkuun rahaa ja vähän takaisin kunnes huomaavat että nielit syötin ja alat ostella tolkuttomilla summilla jotain ihme positioita. Kuvitteletko tosiaan saavasi sieltä oikeasti rahaa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat