Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä luotettava lastenvahti??

Vierailija

Onko kellään antaa vinkkejä mistä voisi löytää hyvän ja luotettavan lastenvahdin pääkaupunkiseudulla? Hoitajan tarve ei ole mitenkään säännöllstä, mutta silloin tällöin olisi mukava käydä leffassa tms. Ei aina viitsisi mummiakaan vai´vata :)

Kommentit (3)

Vierailija

MLL välittää lastenhoitajia, mut tuntitaksa toki saattaa olla kalliimpi ku jotain muuta kautta:-) ja jos kuitin muistat pyytää hoitajalta niin MLL:tä saa myös kotitalousvähennyksiä, vai mitä ne nyt olikaa;-)

Vierailija

Itse olen löyytänyt hyviä lapsenvahtia ilmoituksien avulla joita kirjoitin läheisen lukion ilmoitusseinälle. Tärkeää: meille lapsenvahdiksi haluavan oli annettava puhelinnumeroita perheistä (ainakin yhdestä) jossa on jo toiminut babysitterinä, eli huomioon otetaan aina vain ne, jotka itsestäänselvästi suostuvat tähän eivätkä ala jahkailemaan!

Vierailija

Netissä myös muutamia hyviä lastenvahtien "välitysfirmoja" esimerkiksi lapsenvahti.fi ja hoivanet.fi

Oma suosikkini näistä on lapsenvahti.fi

koska tätä kautta saa ottaa yhteyttä lapsenvahtiin, mutta palkka ja muut asiat sovitaan suoraa itse hoitajan kanssa, kun taas hoivanet palvelussa palkka maksetaan yritykselle, joka maksaa siitä sitten tietyn osan lapsenvahdille.. suosittelen lämpimästi :)

Uusimmat

Suosituimmat