Perhepäivähoitopaikkoja Lammilla/Hämeenlinnassa vapaana

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

HEI!Olen aloittamassa Lammilla yksityisenä perhepäivähoitajana vielä tämän vuoden puolella, kunhan saan hoitolapsia tarpeeksi. Asun entisen Päiväkoti Kuperkeikan läheisyydessä omakotitalossa. Meidän perheessä on aviomiehen ja kahden lapsen(s.2000 ja 2003) lisäksi seropi koira sekä akvaariokaloja. Olen suorittanut Lahden kansanopistossa perhepäivähoitajan ammattitutkinnon kesäkuussa 2012 ja lopetin juuri Koulutuskeskus Salpauksessa Yrittäjyyteen ohjaavan koulutuksen. Minulla on kokemusta erityislapsesta omalla pojallani on kielellinen erityisvaikeus(ennen kutsuttiin Dysfasia nimellä).Olen alan vaihtaja, aikaisempi koulutus ja työkokemus keittiö- ja siivousalalta. Kyselen nyt hoitoa tarvitsevia lapsia, jotta tietäisin milloin voisin aloittaa ja mitä tarvikkeita/leluja minun kannattaa hankkia ennen aloitusta. Olisin iloinen tänne tulleista yhteydenotoista : ) . Eli jos perheenne/tuttavanne haluaisi yksilöllisen ja kodinomaisen hoitopaikan keskeltä Lammia laittakaa viestiä, niin voimme keskustella asiasta henkilökohtaisesti/kasvotusten! Olen juuri tehnyt uudet kotisivut osoite on: http://www.yksityinenperhepaivahoitajavienolasenja.nettiavain.fi

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat