Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni ei tyydytä minua

Vierailija

Olen siis mies. Ollut vaimoni kanssa naimisissa 7 vuotta. Meillä on 2 vuotias lapsi. Ja teemme kaiken vaimoni kanssa yhdessä. Olemme todella sosiaalisia ihmisiä ja aina menossa. Olen erittäin tyytyväinen meidän elämään. Olen siis onnellisesti naimissa. Vai olenko?

Ennen en murehtinut näistä asioista, koska kaikki muut asiat vaan onnistuvat suhteessamme aivan mainiosti. Nykyään mukaan on tullut täydellinen haluttomuus yllätyksetöntä vaimoani kohtaan.

Vaimoni on ulkonäöllisesti todella upea ilmestys. Hoikka, laitettu ja sporttinen neitokainen. Itsekkin urheilen ja pidän kunnostani huolta. Usein ulkonäköämme on kehuttu. Niin parina kuin yksilöinä.

Ongelmana vaan on vaimoni yllätyksettömyys.

Ei suuseksiä, ei peppuseksiä eikä mitään mielikuvitusta. Vaimo on on kuin lahna. Ei oma-aloitteinen. Valot pitää sammuttaa..seksi tapahtuu aina sängyssä etc. itse olen omaaloitteinen mutta se ei toimi sillä rouva ei ole järi innostunut uusista jutuista. ..

Seksiä on nykyään harvakseltaan... voitte sen varmasti tästä ymmärtää.

Sanokaas nyt rouvat, että miten tähän tilanteeseen saisi jeesiä. Miten ongelmaa pitäisi lähestyä. Rouva ei halua keskutella uusista kujeista.. Kaikkeen uuteen tulee vastaus Ei samantien.

En haluaisi luopua suhteesta.. enkä aiokkaan. Olen luotettava kumppani ja rakastava isä. Mutta tulevaisuus pelottaa ja tämä kyllä ketkeroittaa miestä. Varsinkin kun lukee täältä viestejä että normaali pitkäkin suhde pitää sisällään ne normaalit asiat seksissä, joista itse nauttisin.

Kuinka tärkeä seksi siis on? Voiko suhteessa olla onnellinen jos kaikki muu toimii mutta seksi/rakastelu ei yhtään..

Kommentit (1)

Vierailija

... ja vakavasti. Olen 30+ nainen ja avioliitossa ollut kymmenisen vuotta, lapsia on myös. Mielestäni seksi on tärkeää ja kuuluu kahden aikuisen liittoon. Haluja on toki erilaisia mutta jollain tasolla niiden tulisi kohdata jotta seksielämä olisi molempia tyydyttävää. Voisiko vaimollasi olla itsetunto-ongelmia jotka rajoittaisivat hänen seksuaalisuuttaan? Voisiko vaimosi olla kiinnostunut seksuaalisesti jostakusta toisesta, esim omasta sukupuolestaan? Itse naisena ja äitinä voin kertoa, että ainakin haluttomuuteen voi naisella olla noin sata syytä... Eli kissa pöydälle ja keskustelemaan :)

Uusimmat

Suosituimmat