Cerazette -kokemuksia? Pitkä kierto, menkat jää pois vai raskaana??

Vierailija

Löytyykös kokemuksia Cerazette ehkäisypillereistä sellaisilta, jotka ovat syöneet niitä jo pidempään?

Itse olen syönyt noita nyt noin 1v4kk. Imetysaikana menkkoja ei tullut, imetyksen loputtua oli muutama pitkä kierto. Sen jälkeen puoli vuotta kierrot ovat olleet melko lyhyitä (ja epäsäännöllisiä) 18,13,27,11,13,17. Pillerit otan hyvin säännöllisesti (kännykkä hälyttää, niin otan pillerin) Tämän kierron alussa (kp8) pilerin otto myöhästyi noin 5 tuntia, kun oltiin reissussa ja pillerit kotona. Sitten (vain) kp17 tuli jonkin sortin tuhruvuotoa. Nyt menossa jo kp47, eikä menkkoja näy.. Raskaustestit näyttäneet negaa kp38,41 ja 45.

Voikohan olla mahdollista kuitenkin olla raskaana vai jääkö mulla nyt vaan menkat kokonaan pois tai jotain (niinkuin näitä syödessä voi käydä). Ihmetyttää vaan ja olisi kiva saada mielenrauha :)

Täytyy varmaan hakea apteekista vielä jokin testi, nuo kun olleet jotain halpistestejä netistä, herkkiä kylläkin..

Jos joku tullut näitä syödessä raskaaksi niin kuinka huomasit/tajusit sen? Tai onko näinkin pitkän ajan jälkeen jollain jääneet vaan kuukautiset pois?

Kommentit (3)

Vierailija

Et ole raskaana, kun noin monta testiä olet jo tehnyt. Cerazette jättää toisilla menkat pois kokonaan vähitellen, kuten hormonikierukka. Lue käyttöohje.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat