olen niin väsyny

Vierailija

mä en enään jaksa. mies tekee 2-vuorotyötä. eli viikko aamua ja viikko iltaa. olen 2 ja 4 vuotiaitten tyttöjen kanssa kotona keskenämme.käydään ulkona ja tätä rataa. mutta hermostun ja huudan aivan paljon ja turhasta.ku olen niin väsyny ku joudun kantamaan koko ajan päävastuun kaikesta mikä liittyy lapsiin ja heidän hyvävointiin. miehestä ei ole mitään apua. on vaan netissä,pelaa tai kattoo telkkaria.tytöt heräävät aamuvarhain ja en vaan jaksais aina herätä ennen kuutta. illalla odotan kovin että tytöt nukahtais ja olisi hetki hiljasta. nuorempi tytöistä ei vaan millään haluu mennä ajoissa nukkumaan.vaan vaihtaa unipaikkaa ja hyörii yörii vaan ja siihen menee hermot.tänäänkin korotin ääntäni ja purin kaikken pahan mielen hänelle mikä liittyi siihen hänen hössötykseen. itkin vaan ja kyselin että miksi hänen pitää aina taistela nukkumaamenoa vastaan. ei huvita siivota ku pakosta.yleensä seurailen tyttöjen leikkejä ja surffaan netissä. ja komennan jos alkavat tappelemaan toistensa kanssa.rakastan heitä eniten maailmassa,mutta omaa aikaa ole,ku iltamyöhään.muut kirjottelee facebookiin ja suunnittelevat harrastuksiaan ja menojaan. mieheni ei mielellään ole pitkiä aikoja tyttöjen kanssa,ku ei jaksa vahtia heitä tai ku he eivät anna hänen katto rauhassa telkkaria tai pelata. töitä ei tällä hetkellä ole ku yritys jossa olin lopetti toimintansa.isompi käy 2krt viikossa kerhossa ja tykkää kovin olla siellä.

Kommentit (7)

Vierailija

Pitäisköhän sun vähän herätellä sitä miestä että ne lapset on hänenkin?? Että saat edes hetken levähtää ettei tarvis huutaa lapsille ja lopeta se surffaaminen netissä itsekkin silloin kun lapset on hereillä ja ole niiden kanssa.

Vierailija

olen yrittänyt jutella hänelle,mutta ei siitä ole apua. ja eivät tytöt mua leikkeihinsä mukaan kaipaa.heille riittää että olen lähellä kattomassa ja tarpeen tullen auttamassa. jotenkin olen miettinyt että onko mulla alkava masennus,ku ei mikään kiinnosta ja päivät tuntuvat välillä turhan raskailta.. välillä tulee kamalia tarmon puuskia,mutta tänäänkin ollu niin laiska päivä.no huomen aamulla puistoon ettimään leikkikavereita.

Vierailija

Kyllä toi hieman vaikuttais että olis pientä masennusta. Onko ketään kelle voisit puhua ja lähtisit vaikka hetkeksi muualle ja antaisit miehes hoitaa/katsoa lapsia sen aikaa sillee muutaman kerran viikossa omaa-aikaa. Kyl sen miehen pitäis pikkasen herätä. Kun äiti voi hyvin niin koko perhe voi hyvin. Voimia sulle!

Vierailija

no ohan mulla kavereita joille aina välillä kerron ajatuksiani. no tytöt eivät mielellään jää isin kanssa kotiin.haluavat aina vaan mun mukaan.kävin tyttöjen kanssa aamulla kaupassa,ni tuntus ettei sielläkään meinannu millään jaksaa olla.halus vaan äkkii kotiin. tyttöjen isovanhemmat ottavat välillä tytöt heille yökylään,mutta aika usein vaan isompi pääsee mukaan,ku on rauhallisempi.ku ei noitten kanssa mitään suursiivouksia tehä.ku sotkevat samaa tahtiin ku siivoon.ja isompi ei nuku ollenkaan enään päiväuniakaan,ni ei pääse itekään nukkumaan päivällä hetkeksi. pienempi nukkuu vaan rattaissa ja ei niitä rattaita tonne pihallekaan voi jättää ku asutaan kerrostalossa.nytkin pitäs pyykit viikata kaappiin,mut en vaan jaksa =(

Vierailija

Hei! luin tekstisi monta kertaa ja olen aivan pöyristynyt sinusta.Miten vois huutaa lapsillesi.Minä annan sinulle hyvän neuvon.Jätät miehesi.Myyt telkkarin ja tietokoneen.Meette marjametsään,sieneen ja olette ulkona mahdollisimman paljon.Iltaisin kuunneltiin musiikkia,piirettiin ja luettiin lastenkirjoja.Itse tein näin neljän lapseni kanssa ja en kärsiny masennuksesta.

Vierailija

Itse tunnistan joskus samoja piirteitä, itku on silmässä ja maailma kaatuu päälle kun ei jaksa ja raivostuu pienestäkin asiasta. Mutta silloin kannattaa vaan unohtaa ne tekemättömät työt, ei ne ainakaan tekemällä lopu! Viikkaukset voi odottaa, teet vaan ihan välttämättömät. Ja sit vaan ulos, olen huomannut että ulkona selviää helpommalla ja aika menee nopeammin ja lapset väsyy. Täytyy vaan ottaa se isoin askel ja saada itsensä liikkeelle. Lisäksi olen huomannut että lähes kellontarkat rutiinit helpottavat sinua ja vähentävät lasten kiukuttelua.

Yritä nyt vaan jaksaa, ja puhua sille miehelle. Ehkä viesti menee joskus perille!!! Mutta muista ettei lapset sua tahallaan piinaa, yritä muistaa rakastaa niitä!

Vierailija

Tästä nyt ei apua ole mutta ihan kuin olisi minun tekstini paitsi kahden pojan äiti. Ajattelen vaan että kyllä tästä vielä noustaan. Lähinnä halusin kirjoittaa että on meitä muitakin eikä aina vaan niitä super täydellisiä äitejä, jotka jaksavat itseään korostaa miten hienosti kellon tarkasti kaikki toimii rauhallisten kullan nuppujensa kanssa.

Tsemppiä !!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat