Mies haluaa muita?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tarvitsisin nyt muiden neuvoja tilanteeseeni. Voi olla, että pyörittelen asiaa liikaa päässäni, ja siksi asia ahdistaa, mutta uskoisin, että meitä samanlailla ajatteleviakin äitejä/naisia on olemassa.

Ongelmani on se, että AINA mieheni kanssa rakastellessa, hän puhuu, miten kiihottavaa olisi, jos mukana olisi kolmas pyörä tai joku katsoisi touhujamme. Minua tämä on alkanut ahdistamaan.

Olen myös huomanut, että jos hän ei puhu näistä asioista, mieheni erektio ei ole ollenkaan samanlainen,hänen kiihottumisensa taso tuntuu lopahtavan...välillä jopa kokonaan.

Olemme olleet naimisissa 16 vuotta, ja olemme molemmat toisillemme ensimmäisiä seurustelukumppaneita,joka johti pitkän seurusteluajan jälkeen avioon. Meillä on neljä ihanaa lasta, ja molemmat pidämme huolta ainakin jollain tasolla ulkonäöstä. En ainakaan itse usko, että olisin aivan hirveästi päässyt vauvojeen jälkeen repsahtamaan, joten uskoisin olevani vielä ainakin jollain tasolla haluttava. Molemmat käymme töissä,mutta en usko työstressin vaikuttavan niin paljon asiaan, että se saisi mieheni käyttäytymään seksielämässämme tällä tavalla.

Minua mieheni puheet loukkaavat ja saavat tuntemaan itseni epänaiselliseksi ja epähaluttavaksi. Olisi kiva kuulla edes joskus mieheni haluavan minua ja siksi kiihottuvan.

Joskus olen miettinyt, että johtuuko tällainen käytös erittäin pienistä rinnoistani? Toivon mukaan ei.

En tiedä, pyörinkö itsetunnon syövereissä, täytyisikö edelleen jaksaa hyväksyä tällainen käytös vai mitä teksin? Olen yrittäänyt vuosien varrella puhua asiasta mieheni kanssa, hän ei itse näe asiassa ongelmaa, mutta ei myöskään lopeta tällaisia puheita.

Olisiko ketään, jolla olisi samankaltaisia kokemksia tai olisi jotain vinkkiä, mitä voisin tässä tapauksessa tehdä?

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat