Mustasukkaisuus miehen eksästä....

Vierailija

Mä olen niin mustasukkainen mieheni eksästä :(.

Tiedän, että hän oli mieheni ensirakkaus, varmaan poikuutensakin menetti hänen kanssaan. En voi olla miettimättä, mitä kaikkea he 15 yhteisen vuotensa aikana ovat tehneet.

Tiedän tosin myös, että heidän yhteiselämänsä oli vuosia ennen eroa jo todella vaikeaa.

Ja tiedän, että olen hänelle nyt se tärkein.

Mutta pelkään, että sössin tän jutun näillä mun typerillä ajatuksillani :(.

Olen puhunut hänelle asiasta ja sanon, että tiedostan itsekin, miten tyhmää tämä on.

Hänen eksänsä odottaa jo lastakin uuden miehen kanssa ja mies ei ole koskaan millään tavalla ilmaissut haikailevansa eksänsä perään. Mikä ihme mua vaivaa? Onko muilla tällaisia ajatuksia?

Mun ja tämän miehen suhteessa ei oikeastaan mistään muusta tule riitoja kuin siitä, että olen typerällä tavalla mustasukkainen eksästä. Meidän on tosi hyvä olla yhdessä.

Ja onhan mullakin eksä, ja ensirakkaus, ja olenhan mäkin neitsyyteni toiselle miehelle menettänyt. Tosin en ole tämän ensirakkauteni/miehen, jolle neitsyyden menetin kanssa pitkään aikaan ollut yhdessä, vaan lapsetkin on hankittu aivan toisen miehen kanssa. Kummallakin on jopa melkein samanikäiset kaksi lasta (samaa sukupuoltakin :)). Se mua vaan jotenkin just kalvaa, että (en ole varma) jos tää mies on poikuutensakin tän naisen kanssa menettänyt ja hän on ollut miehelle se ensirakkaus...Ja kaksi lastakin on tämän naisen kanssa. Niin onkohan tää ensirakkaus sit jotenkin aina kummittelemassa? Jotkuthan ei toivu ensirakkauden menettämisestä koskaan. (Joo,ihan järjetöntä ajattelua, tiedän :)).

Voi vitsit kun tulisin pian järkiini...Pelkään, että mies kyllästyy mun skitsoiluihini tän asian suhteen...:( :(

Kommentit (1)

Vierailija

Tiedän tunteen. Ihan normaaliahan se on jos vaan et jauha asiasta koko ajan. Itselläni on ollut myös pieni tunne ollut sydänalassa, mutta pääsin ohi. kiitos mieheni joka jaksoi kertoa, että olen hänen elämänsä rakkaus. Mietipä omaa suhtautumistasi omaan exääsi. Et varmaan vanhoja paljon muistele. Miehesi suhtautuminen on varmaan ihan sama.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat