Me Naiset Palkka tuli, 1763 € meni – mihin Sannan rahat kuluvat? Katso hoitajan kauppakuitit yhdeltä viikolta
Vauva Refluksilapsen äidin Marjut Ollilan koskettava Instagram-postaus: Suru ja katkeruus eivät vähennä rakkautta lapseen
Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Onko hyvä joululahja antaa lapsen kuva Onko hyvä joululahja antaa lapsen kuva Vierailija klo 13:35 | 18.12.2008 ja ilman kehyksiä? vain se pelkkä paperinen kuva? onko hyvä lahja??? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (2) 1/2 | klo 13:41 | 18.12.2008 tosin kehystettynä. Kehykset maksavat esim säästökarilla sen 2.5 € Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/2 | klo 13:41 | 18.12.2008 En tiedä kenellä tuollaista lahjaa ajattelit, ehkä isovanhemmille OK. Ja onko kyseessa hieno studio-kuva vai itse räsäisty?Jos kuvan antaa lahjaksi, niin kyllähän se kannattaa kehyksiin pistää. Ja kyllä mä jotain muutakin ostaisin..... isovanhemmat saavat meiltä lasten studiokuvia ihan muuten, kuin lahjaksi.... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana vapaa Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju
1/2 | klo 13:41 | 18.12.2008 tosin kehystettynä. Kehykset maksavat esim säästökarilla sen 2.5 € Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/2 | klo 13:41 | 18.12.2008 En tiedä kenellä tuollaista lahjaa ajattelit, ehkä isovanhemmille OK. Ja onko kyseessa hieno studio-kuva vai itse räsäisty?Jos kuvan antaa lahjaksi, niin kyllähän se kannattaa kehyksiin pistää. Ja kyllä mä jotain muutakin ostaisin..... isovanhemmat saavat meiltä lasten studiokuvia ihan muuten, kuin lahjaksi.... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
tosin kehystettynä. Kehykset maksavat esim säästökarilla sen 2.5 €
En tiedä kenellä tuollaista lahjaa ajattelit, ehkä isovanhemmille OK. Ja onko kyseessa hieno studio-kuva vai itse räsäisty?
Jos kuvan antaa lahjaksi, niin kyllähän se kannattaa kehyksiin pistää. Ja kyllä mä jotain muutakin ostaisin.
.... isovanhemmat saavat meiltä lasten studiokuvia ihan muuten, kuin lahjaksi....