Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten löydän henkilön??

Vierailija

Tarvitsen kipeesti neuvoa miten toimia! Tapasin tässä lähiaikoina (miespuolisen) tyypin, jonka päästin menemään ilman mitään yhteystietojen vaihtamista. Tajusin vasta jälkeenpäin miten hölmöä oli jättää kokonaan kysymättä.. En saa mielenrauhaa ja katumus on hirveä :/

Onko mitään vinkkejä miten sais tän henkilön kiinni? Mulla on etunimi, mut ei hajuakaaan sukunimestä. Tiedän kaupungin osan missä asuu sekä kuukaudentarkan syntymäajan. Kertoi alan jolla työskentelee, mutte yrityksen nimeä.. Parin kaverin etunimet tiiän, mutten osaa yhdistää naamaan, joten siitäkään ei varmaan yhtään apua ole. Eikä siis opiskele missään koulussa, josta vois kysellä. Olen facebookin kautta yrittäny ettii aika perusteellisesti etunimellä ja kaupungilla, mut ei oo tärpänny..

Onko ihan toivotonta? Täytyykö jättää tapaaminen vaan sattuman varaan vai oisko joku keino?

Kommentit (4)

Vierailija

jos tapasitte livenä,eikä se kysynyt sun tietojasi,niin sitä ei kiinnosta,pätee varmaan ihan nettiinkin että olis kysyny jos kiinnostusta olisi ollut

Vierailija

nii miks miehen pitäs aina tehdä alote. siks mua vaivaski kun olin antanu ehkä väärän kuvan etten ollu kiinnostunu ja aattelin et siks se ei kysyny numeroo.. mut nyt selvis syy miks. sillä on tyttöystävä.. Löysin sen niillä tiedoilla mitä se anto sen työpaikasta. Olin ihan onnessani, mut nyt en oikeen tiiä mitä aatella..ääh

Uusimmat

Suosituimmat