Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukahtaminen tyyny pään päällä

Vierailija

Minulla on kolme erittäin itse päistä tyttö. (Keneen lie tulleet..) Esikoinen on kuitenkin näin äidin silmin se hankalin tapaus. Pienestä asti hän on ollut hyvin voimakastahtoinen ja kaikki on pitänyt tapahtua just heti. Hän on myös hyvin tarkka pukeutimisessaan, vaatteiden täytyy olla just hyvin päällä, ei sinne päin. Mielestäni hän on luonteeltaan hyvin sensitiivinen, tunnistaa erittäin hyvin mielialat erilaisissa tilanteissa. Iltaisin hän ei rauhoitu millään, nukkuminen on ollut aina ongelmallista. Sängyssä heilutaan ja hosutaan ja mölötetään jonnin joutavia, ja siskot eivät sitten myöskään rauhoitu ja ilta on ihan kamalaa. Eilen illalla hermostuin totaalisesti ja läppäsin tyttöä pylylle, en kovasti mutta en kovin hellästikään. Viikko sitten nipistin korvasta. Koskaan aikaisemmin ei tyttö ole suostunut illalla peittoa päälleen laittamaan, ja tyynyn on myös saattanut heittää pois. Nyt viime aikoina olen tehnyt havainnon, että hän on alkanut vetää peiton korvilleen ja laittamaan tyynyn pään päälle. Minua huolestuttaa ja ahdistaa kovin.. Mitä olen tyttärelleni aiheuttanut.. Itselleni tämä toiminta on tuttua, koska olen lapsena joutunut hyväksikäytän kohteeksi. Nuoruusikääni asti nukahdin tyyny pääni päällä, karkasin todellisuutta. Mitä teen nyt?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat